Rytinio ar vakarinio piko metu nuo Varnių tilto Savanorių prospekto link vykstantys vairuotojai puikiai žino – ties vadinamąja „aklųjų ir silpnaregių sankryža“ reikės praleisti kelias ar net keliolika minučių. Situacija pasikeis už kelių savaičių kelininkams baigus Tvirtovės alėjos platinimo darbus.
Pasak Viliaus Šiliausko, Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Tvirtovės alėja ties sankirta su Savanorių prospektu bus išplatinta iki keturių eismo juostų. Darbai buvo pradėti šios savaitės pradžioje.
„Galimybė įrengti papildomą eismo juostą atsiras panaikinus Tvirtovės alėją skiriančią žaliąją juostą“, – teigė V. Šiliauskas.
Per pastaruosius metus Kauno miestas tose vietose, kur anksčiau formuodavosi didelės automobilių spūstys, pritaikė palyginus paprastus, tačiau efektyvius sprendimus. Jie kai kuriose sankryžose eismo pralaidumą padidino iki 2 kartų.
Jonavos gatvėje, ties Islandijos plento nuovaža, buvo įrengta papildoma eismo juosta atliekantiems dešinį posūkį į automagistralę Vilniaus kryptimi. Jeigu sankryžoje nėra pėsčiųjų, vairuotojai iš Jonavos gatvės į automagistralę A1 Vilniaus kryptimi gali sukti bet kurios šviesoforo fazės metu.
Raudondvario plente įrengta papildoma eismo juosta kairiajam posūkiui į Via Baltica. Anksčiau čia susidarydavo didelės spūstys. Įrengus papildomą eismo juostą sankryžos pralaidumas magistralės kryptimi padidėjo dvigubai. Papildoma eismo juosta taip pat įrengta Birželio 23-iosios gatvės atkarpoje tarp V. Krėvės ir Taikos prospektų. Šis patobulinimas palengvino į Taikos prospektą sukančių vairuotojų užduotį.
Šią vasarą eismas pakoreguotas vadinamojoje Muravos sankryžoje. Specialistų skaičiavimais, įrengus papildomą eismo juostą Savanorių prospekte (atvažiavus nuo Karmėlavos pusės) sankryžos pralaidumas padidėjo tiek Savanorių, tiek ir Pramonės prospektų kryptimis. Sankryžos pralaidumas iš Pramonės prospekto Karmėlavos kryptimi padidėjo įrengus saugumo salelę bei lentelę su žalia rodykle.