Po skaudžios nelaimės Kaune tęsiamos naujo tilto statybos – Kas vyksta Kaune

Po skaudžios nelaimės Kaune tęsiamos naujo tilto statybos

Kleboniškio tilto statybos
R. Tenio nuotr.

Sausio pabaigoje gedulo nata nuskambėjusios tilto per Nerį statybos paniro į žiemos miegą, bet šilčiau pakutenus pavasarinei saulei darbininkai sugrįžo. Islandijos plente vėl zuja statybinė technika, užbaigti naujos A1 magistralės jungties darbus tikimasi šį rudenį.

Atnaujino kovo viduryje

Kaip „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė tiltą statančios bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė, darbai objekte pradėti oficialiai pasibaigus technologinei pertraukai – kovo 15-ąją.

„Šiuo metu tęsiame viaduko per Jonavos gatvę statybas. Atliekami žemės sankasos, atraminės sienos ties prekybos centru įrengimo darbai. Įrengiame vandens nuvedimo sistemas“, – einamuosius darbus įvardijo G. Samulionytė-Lekavičienė.

Anot jos, galutinės oficialios išvados iš tyrimą atliekančių institucijų dėl sausio 27 d. įvykusios nelaimės, kurios metu vienas statybininkas žuvo, dar negautos. Du incidento metu nukentėję darbininkai po medikų apžiūros iškart paleisti gydytis į namus, jie taip pat grįžo darbuotis į objektą. Trečiasis nukentėjusysis šiuo metu tęsia reabilitaciją.

„Suplanuota tilto statybų pabaiga – šių metų rudenį. Dėl įvykusios nelaimės objekte dedame maksimalias pastangas, kad galėtume šiuos įsipareigojimus užbaigti kokybiškai ir laiku. Visos su incidentu susijusios išlaidos yra dengiamos įmonės lėšomis“, – pasiteiravus, ar nelaimė koregavo statybų eigą ir biudžetą, patikino G. Samulionytė-Lekavičienė.

Preliminari priežastis – trūkęs įrenginys

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad sausio 27-ąją per Nerį kylančio tilto statybų aikštelėje nukritus metalinėms konstrukcijoms, vienas žmogus žuvo, sužalojimus patyrė keturi asmenys, kiti buvo ištikti šoko.

Pirminiais Aplinkos ministerijos duomenimis, galima nelaimės priežastis – įrenginio įtrūkimas. Šis esą galėjo įtrūkti stumiant ir traukiant tilto laikančiąją konstrukciją hidraulikos pagalba ir griūdamas užkliudyti pastolius. Įvykio liudininkai portalui taip pat teigė girdėję krentančių konstrukcijų griausmą.

Po Kleboniškio tiltu žuvo statybininkas

Tyrimą dėl incidento pradėjo Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija bei Valstybinė darbo inspekcija.

Ėmėsi priemonių dėl potvynio grėsmės

Kol tilto statybvietė per didžiuosius šalčius buvo nuščiuvusi, Nerį sukaustė ledas, kuriam pradėjus tirpti ties upės vagos susiaurėjimu imtasi prevencinių priemonių potvyniui išvengti. Po tiltu ledus laužė ir kanalą apledėjusiai upei platino žemsiurbė.

Ledlaužis Neryje

G. Samulionytė-Lekavičienė tąkart „Kas vyksta Kaune“ informavo, kad „Kauno tiltai“ vykdė ledo lyčių Neryje situacijos stebėseną. Upėje išbandyta technika, kuri buvo paruošta naudoti ledo sangrūdų sklaidymui.

Sprendimas vienam intensyviausių Lietuvos kelių

Naujo tilto ir viaduko per Jonavos gatvę kartu su dešinėje magistralinio kelio pusėje įrengtu jungiamuoju keliu statybos prasidėjo 2020-ųjų sausį, kaip anksčiau skelbė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), darbų pabaiga numatyta 2021 m. Statybas pagal 32,34 mln. eurų vertės sutartį su LAKD vykdo įmonė „Kauno tiltai“.

Magistralės atkarpos ties Kaunu ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Tai labiausiai apkrautas kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje: skaičiuojama, kad per A1 kelio atkarpą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir rekonstruojami tiltai, eismo intensyvumas siekia vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių per parą.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA