Kelio atkarpoje ties „Mega“ pradėta tilto per Nerį statyba

Kas vyksta Kaune nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos gavo informaciją iš rangovo, kad Kaune, kelyje A1 VilniusKaunasKlaipėda, jau pradėta tilto per Nerį statyba.

Kaip rašoma Kelių direkcijos pranešime spaudai, kadangi statomas tiltas patenka į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, čia vykdomiems darbams dėl gyvūnų ir augalų apsaugos keliami ypatingi reikalavimai.

Darbai Neries upės apsaugos zonoje taip pat negali būti vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu. Dėl šių priežasčių dalis darbų, tokių kaip privažiavimo kelių pačioje Neries upėje, tilto polių ir atramų įrengimas upės vagoje, gali būti atlikti tik žiemos metu.

Įgyvendinant šį projektą bus pastatytas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę ir jungiamasis kelias. Bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes vietinis transportas bus nukreiptas jungiamuoju keliu į Lapes, o magistrale turėtų važiuoti tranzitinis transportas.

Baigta tvarkyti kelio atkarpa prie „Megos“: vairuotojams leis atsikvėpti tik trumpam 10 nuotr.

Vykdant šį projektą vairuotojai galės naudotis A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais, bet bus įrengti įspėjamieji ženklai apie vykdomus darbus.

Naujo tilto ir viaduko per Jonavos gatvę kartu su dešinėje magistralinio kelio pusėje įrengtu jungiamuoju keliu statybos darbų pabaiga numatyta 2021 metais, įgyvendinant Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimo projekto įgyvendinimo“. Bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų su PVM.

Šie statiniai, taip pat ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas, yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Tai labiausiai apkrautas kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per A1 kelio ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, eismo intensyvumas siekia vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių per parą.

Skaičiuojama, kad, sutvarkius visą Islandijos plentą, padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.

44 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Iš „Žalgirio“ arenos greitąja išgabentas „El Fuego“ narys dėkoja Kauno medikams

Liūdnai pagarsėjusiame sporto klube sumuštas berniukas atsidūrė Kauno klinikose

D. Motiejūnas prisiminė absurdišką V. Romanovo pasiūlymą ir E. Žukausko skolą

Staigmena gyventojams: stovėjimo vietose išdygo gelžbetonio blokai

Troleibusui įlėkus į atitvarus, Taikos prospektas sunkiai pravažiuojamas

Tunelio gatvėje stoja automobiliai: siūlo rinktis kitą maršrutą

Kauniečiai prašo pagalbos: nufilmuota, kaip ilgapirščiai įsilaužia į automobilį (video)

Anšlaginiame koncerte Kaune Jazzu davė užuominą apie dideles ambicijas

Susipažinkite: sukurtas žemėlapis, kuriame matyti visi Kaune vykdomi ir planuojami projektai

Neišvengiama: vienkartiniu vadintas automobilių mokestis taps metiniu