Kauno miesto savivaldybės tarybai nusprendus apmokestinti stovėjimą Karaliaus Mindaugo prospekte, jame įsikūrusi „Žalgirio“ arena nerimauja, kad smarkiai padaugės vairuotojų, automobilius paliekančių jos aikštelėje. Dėl šios priežasties tarybai teikiamas siūlymas leisti numatyti galimybę renginių organizatoriams rezervuoti visas arenos aikštelės stovėjimo vietas.
„Pradėjus rinkti rinkliavą už stovėjimą Karaliaus Mindaugo prospekte, labai padidės prie „Žalgirio“ arenos statomų automobilių skaičius ir tai sukels daug problemų administruojant aikšteles ir privažiavimus prie „Žalgirio“ arenos“, – savivaldybei atsiųstame rašte aiškino arenos atstovai.
Nurodoma, kad tokia situacija kels pavojų ir arenos lankytojų saugumui renginių metu. Todėl savivaldybės administracija teikia siūlymą tarybai pakeisti sutartį su arenos valdytoja ir numatyti, kad arenos nuomininkai savo reikmėms ne renginių metu automobilių stovėjimo aikštelėse gali rezervuoti ne daugiau kaip 368 automobilių stovėjimo vietas, o renginių metu – visas automobilių stovėjimo vietas.
Kitu metu gyventojai ir toliau savo automobilius laisvai ir neatlygintinai galės statyti arenos aikštelėje, tačiau savivaldybės administracija mano, jog joje reikėtų riboti parkavimo laiką.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad jau nuo rugpjūčio 1 d. automobilių stovėjimas apmokestintas Karaliaus Mindaugo prospekto atkarpoje nuo A. Mickevičiaus g. tilto į Nemuno salą iki Vytauto Didžiojo (Aleksoto) tilto. Tuo pačiu įvesti ir tam tikri patekimo į „Žalgirio“ arenos aikšteles apribojimai, nors, portalo žiniomis, jie ne visuomet taikomi vienodai griežtai.
Kauno savivaldybė taip pat rengiasi pertvarkyti savo įstaigą, atsakingą už automobilių stovėjimą Kauno gatvėse. Jei planą patvirtins antradienį posėdžiausianti Kauno savivaldybės taryba, viešoji įstaiga „Automobilių stovėjimo aikštelės“ būtų pertvarkyta į biudžetinę įstaigą „Parkavimas Kaune“.
Po pertvarkos įstaigos finansais rūpintis būtų pavesta centralizuotai savivaldybės buhalterinei įstaigai. Savivaldybės teigimu, jokių esminių pokyčių ši pertvarka vairuotojams neturėtų atnešti, tačiau pasikeitus juridinei formai, įstaigai bus lengviau vykdyti savo funkcijas.
Naujajai įstaigai numatyti tikslai – mažinti neigiamą transporto priemonių poveikį aplinkai ir jų koncentraciją Kauno mieste, administruoti vietinės rinkliavos už automobilių stovėjimą apmokestinamose Kauno miesto vietose rinkimą ir jos mokėjimo kontrolę, kitų rinkliavų rinkimą, organizuoti saugų eismą mieste.