„Ichiban“ – japoniškas žodis, pasiskolintas iš frazės „Okyakusama Ichiban“, kuri reiškia „klientas pirmiausia“. 2006 metais „Toyota Motor Europe“ įsteigė „Ichiban“ klientų aptarnavimo bei paslaugų kokybės apdovanojimus siekdama įvertinti „Toyota“ mažmeninės prekybos atstovus įvairiose pasaulio šalyse. Šiemet 12-tą kartą surengtuose rinkimuose laurus pirmą kartą skynė Kaune įsikūrusi „Autotoja“.
Kiekvienais metais daugiau nei 2 500 „Toyota“ atstovybių iš visos Europos yra vertinamos remiantis klientų pasitenkinimo apklausos duomenimis. Ji apima ne tik bendro klientų aptarnavimo kriterijus, bet ir visus procesus – nuo kliento pirmojo apsilankymo salone iki sandorio sudarymo, tolesnio automobilio aptarnavimo, techninės priežiūros ir netgi pardavimo kitam vairuotojui.
„Ichiban“ įvertinimas reiškia, kad „Toyota“ atstovybė konkrečioje šalyje geriausiai patenkino klientų poreikius bei užtikrino aukščiausius paslaugų teikimo ir aptarnavimo standartus. Nuolatinis kruopštus darbas tobulinant aptarnavimo kokybę davė rezultatų ir Kaune – būtent čia, Savanorių pr. 447A, veikianti „Autotoja“ papuolė tarp 46-ių geriausių Europos atstovybių.
Penkis tiesioginius konkurentus nurungęs salonas oficialiai apdovanotas kaip kokybiškiausiai klientus aptarnaujanti „Toyota“ atstovybė Lietuvoje.
Džiugi žinia paskelbta 2018 metų pradžioje, o praėjusią savaitę bendrovės generalinis direktorius Vytautas Naujalis vyko į „Toyota Motor Europe“ surengtą ceremoniją Jungtinėje Karalystėje, iš kur į Lietuvą ir parvežė apdovanojimą.
„Jau lygiai 20 metų kaip vadovauju salonui – dirbu čia nuo pirmos dienos. Mano manymu, pagrindinis iššūkis – visokeriopa pagalba klientui bei dėmesys jo žmogiškosioms savybėms. Vertinu ir darbuotojus, jie savo ruožtu – klientus, o pasekmė – esame labai vieningi, personalas puikiai išmano savo darbą ir požiūris į klientą pas mus yra aukščiausio lygio“, – pasiekimą vertino V. Naujalis.
Balandžio 17-19 d. jis praleido Škotijoje, kur atsiėmė apdovanojimą ir dalyvavo „Toyota Motor Europe“ renginiuose. Ten visos atstovybės dalinosi patirtimi, klientų aptarnavimo subtilybėmis.
„Ne tik susitikome gyvai, bet ir buvo paruošti specialūs reportažai apie kiekvienos šalies „Ichiban“ laimėtojus – taip pat ir „Autotoją“. Buvome pristatyti visai Europai“, – gerąja sklaida džiaugėsi pašnekovas.
Apdovanojimas yra pereinamas ir skiriamas vieneriems metams – tiek laiko bus galima naudoti „Ichiban“ ženklą bei džiaugtis, kad 2018 m. „Toyota“ klientai geriausiai aptarnauti Kaune.
„Jokių specialių privilegijų apdovanojimas nesuteikia, mums didžiausia privilegija – klientų gausa, geri jų atsiliepimai ir pakankamas skaičius darbuotojų. Tai taip pat motyvuoja palaikyti aukštą klientų aptarnavimo lygį ir kelti jį ateityje, kadangi yra visi šansai „Ichiban“ likti „Autotojoje“ ir toliau“, – užtikrintai į priekį žiūrėjo V. Naujalis.