Gyveni Panemunėje, o nori pasiekti Petrašiūnus? Ne bėda, Kaune dar liko neuždarytų kelių, kuriais galima pasiekti vienas nuo kito nutolusius Kauno mikrorajonus. Tiesa, gali tekti gerokai pastovėti spūstyse ar vairuoti lyg kliūčių ruožo trasoje, kurių anksčiau Kauno gatvėse netrūko, o tuometinė valdžia bandė kauniečiams įrodyti, kad jie tiesiog nemoka važiuoti atmesdama ieškinius, kuriuos kauniečiai teikė dėl sulaužytų transporto priemonių.
Praėjusią savaitę rekonstrukcijai pagaliau uždarius vieną pagrindinių Kauno transporto arterijų – tiltą, jungiantį Petrašiūnus ir Panemunę, Kaune gyvenimas nesustojo. Kauniečiai ir toliau rytais važiuoja į darbus, veža mažamečius į mokyklas ar darželius. Daliai jų tilto uždarymas itin apkarto, nes ženkliai pailgėjo kelionės trukmė. Tokiais nepatogumais miesto gyventojams teks „džiaugtis“ dar ilgai, nes kelininkai su tilto rekonstrukcijos darbais labai neskuba. Planuojama, kad jis vairuotojams ir pėstiesiems bus vėl prieinamas kitų metų kovą.
Kol kelininkai pradeda rengtis parengiamiesiems rekonstrukcijos darbams, kauniečiai atranda jau pamirštus kelius, kuriuos galima vadinti neoficialiomis apylankomis. Vienas tokių – seniai kelininkų technikos nesulaukęs, šaligatvių pėstiesiems neturintis ir pavojingais šlaitais pasitinkantis kelias, jungiantis Žemuosius Šančius su VI forto mikrorajonu. Vairuotojai šį kelią renkasi vis dažniau, nes nori išvengti nuolat besiformuojančių eismo spūsčių Juozapavičiaus prospekte ir Tunelio gatvėje.
Švenčionių ir Drobės gatvėse pastarosiomis dienomis itin išaugo transporto priemonių srautas. Nors šias gatves jau buvo prisiminę vairuotojai, kuomet buvo susprogdintas senasis Panemunės tiltas, kelininkų jos taip ir nesulaukė. Gatvėje žiojėja milžiniškos duobės, išsikišę nenaudojami geležinkelio bėgiai, net ir kelias dienas nelyjant, nežinia iš kur formuojasi vandens balos.
Tačiau kauniečių taip lengvai nepaimsi. Jie, įsijungę duobių apvažiavimo režimą, kiekvieną dieną bando įrodyti, kad net ir tokiomis gatvėmis galima naudotis.
Keista, tik kad miesto tvarkadariai, iš anksto žinoję, kad reikės kuo daugiau patogių apylankų uždarius vieną pagrindinių Kauno tiltų, sprendimų nepriėmė nei dabar, nei prieš tris metus, tad istorija kartojasi, o kauniečiai ir toliau daužo automobilius iš kelininkų žemėlapių jau seniai ištrintoje gatvėje. Laiko pasiruošti tam buvo, nes Kauno HE tilto darbų konkursas buvo apskųstas, o tilto rekonstrukcijos pradžia nukelta iš vasaros pradžios į rugsėjį.