Nugriauta pavojingiausia laikyta A. Meškinio tilto dalis | Kas vyksta Kaune

Nugriauta pavojingiausia laikyta A. Meškinio tilto dalis

Asociatyvi / D. Biržiečio nuotr.

Vėlų penktadienio vakarą užvedę sunkiąją techniką, A. Meškinio (Kleboniškio) tilto griovėjai per savaitgalį reikšmingai pasistūmėjo pirmyn. Tikimasi, kad ateinanti naktis bus paskutinė, kai dėl darbų teks uždaryti eismą A1 magistrale ir automobilius kreipti apylankomis.

Kaip „Kas vyksta Kaune“ pirmadienį nurodė „Kauno tiltų“ atstovė žiniasklaidai Giedrė Samulionytė-Lekavičienė, laikinai uždarius eismą magistralėje ties A. Meškinio tiltu, per tris naktis subrangovas praktiškai atliko suplanuotus atitrūkusios tilto konstrukcijos ardymo darbus – saugiai nugriauta pavojingiausia laikyta statinio dalis.

Per 13 valandų trukusį griovimą iki ankstaus pirmadienio ryto nugriauta 14 metrų ilgio perdangos atkarpa.

„Svarbu pažymėti, jog ardymo metu minėtoje konstrukcijoje poslinkių neužfiksuota. Apskritai darbų organizavimo ir vykdymo procesą galime įvardyti kaip sklandų ir saugų. Betono trupėsiai kol kas kaupiami objekte, vėliau, laikantis aplinkosauginių reikalavimų, bus išvežti antriniam perdirbimui“, – paaiškino G. Samulionytė-Lekavičienė.

Anot jos, planuojama, jog dar vienai nakčiai iš vasario 27-osios į 28-ąją eismas bus ribojamas, o eismo dalyviai nukreipiami apylanka per miestą.

„Kitomis naktimis vairuotojai, tikimės, jau galės vykti magistrale A1, tačiau jie taip pat raginami neprarasti budrumo, mat eismas bus leidžiamas po vieną eismo juostą abejomis kryptimis (laikinas ribojimas susiaurinant važiuojamąją dalį“, – sakė G. Samulionytė-Lekavičienė.

Dėl nugriuvusios perdangos ardymo darbų eismas minėtu ruožu jau buvo uždarytas vasario 24-26 d. naktimis, šis laikas pasirinktas atsižvelgiant į mažiausio eismo intensyvumo srautus. Dienomis eismas šalia esančiais dviem tiltais magistralės ruože nuo 99,03 iki 100,47 km vyksta.

Padarinių šalinimo metu eismas kreipiamas apylankomis:

Važiuojantiems Vilnius–Klaipėda kryptimi, eismas kreipiamas per Jonavos g., Salako g., Nuokalnės g., Varnių g., Neries krant., Baltų pr., Rasytės g. ir Jotvingių g. (paliekant galimybę rinktis Žemaičių plentą).

Važiuojantiems Klaipėda–Vilnius kryptimi, eismas kreipiamas per Panerių g., Varnių g., Nuokalnės g., Eigulių g. ir Jonavos g.
Kelių direkcija rangovui yra nurodžiusi stebėti situaciją ir atsiradus menkiausiems įtarimams dėl eismo saugos užtikrinimo, operatyviai informuoti Kelių direkciją ir imtis veiksmų riboti eismą. Už darbų organizavimą, padarinių pašalinimą, eismo saugą vykdomame objekte atsakingas rangovas.

Įvykio padariniai pradėti šalinti po to, kai vasario 23 d. akcinė bendrovė Lietuvos automobilių kelių direkcija gavo leidimą iš Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos leisti rangovui tęsti tilto demontavimo darbus.

Primename, kad ardomo A. Meškinio tilto konstrukcija įgriuvo vasario 14-osios vakare. Aukštai iškilusi perdanga kelias dienas po incidento traukė būrius smalsuolių, Islandijos plente dėl norinčių įsiamžinti stojo eismas. „Moderniojo meno instaliacija“ pavadintas griuvėsis net buvo pažymėtas kaip traukos objektas „Google Maps“.

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) anksčiau nurodė, kad seniausią magistralės tiltą per Nerį planuota demontuoti iki 2023 m. balandžio 30 d. Naujas šiaurinis tiltas buvo atidarytas praėjusių metų kovo pabaigoje, o trečiasis pietinis tiltas bus tvarkomas atnaujinus vidurinį A. Meškinio tiltą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA