Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi keli skaitytojai, išreiškę susirūpinimą internete transliuojama prekybos tinklo „Maxima“ reklama. Skaitytojai piktinasi, kad prekybos centro reklamoje skelbiama, jog šis mėnuo – šeimos, o šalia pavaizduoti degtinės buteliai su prierašu „20% nuolaida”.
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas skelbia, jog 2013 m. vienas šalies gyventojas suvartojo vidutiniškai 12,9 litro šalies mažmeninės prekybos ir maitinimo įmonėse įsigyto absoliutaus (100 proc.) alkoholio, o vienas 15 metų ir vyresnis gyventojas 15,2 litrų.
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo paplitimo Lietuvoje tyrimo duomenys rodo, kad 2012 m. daugiau nei aštuoni iš dešimties 15-64 metų amžiaus asmenų per paskutinius 12 mėn. yra vartoję alkoholinių gėrimų (82,0%).