Praėjusią savaitę vienoje vietoje susirinko apie tris šimtus BMW fanų. Visa kolona išriedėjo į Kauno gatves. Ta proga apie meilę šiems automobiliams, visuomenės sukurtus stereotipus bei fanų veiklą, kalbiname didžiausią BMW fanų puslapį kuruojantį automobilių entuziastą Faustą.
Jau beveik tris metus veikiantis ir greitai socialiniame tinkle „Facebook“ išpopuliarėjęs puslapis „BMW – Nepaprastai Malonu Vairuoti“, šiuo metu turi beveik 26 000 gerbėjų! Puslapio moderatoriai Faustas ir Paulius, sukūrę šiuo metu esantį didžiausią BMW fanų puslapį, net nesitikėjo tokios sėkmės. Faustas prisipažįsta, kad BMW automobilių gerbėjas nuo mažens tikrai nebuvo, netgi priešingai, jam šie automobiliai visiškai nepatiko, tačiau laikui bėgant pamilo šios markės automobilius. Įsigijęs savąjį BMW, Faustas jam net davė vardą.
Kaip tapote BMW markės automobilių gerbėju?
Šia liga susirgau 2008 metais, kai atsitiktinai susipažinau su dabartiniu mano kolega Pauliumi. Jis man visada siūlydavo pasidomėti BMW automobiliais, aš taip ir padariau. Laikui bėgant ši markė pradėjo „traukti“ vis labiau. Vis daugiau laiko pradėjau skirti įvairiausiams modeliams, taip suvokdamas, jog turbūt jau beveik viską žinau apie M-Power modelius… Tada ir supratau, kad susirgau nepagydoma liga, nuo kurios nesinori pasveikti – BMW.
Kitų markių automobilių nesirinktumėte?
Į šį klausimą puikiai atsako mūsų puslapio pavadinimas, oficialus BMW Lietuva šūkis „Nepaprastai Malonu Vairuoti“. Šios markės automobiliai išsiskiria tuo, kad didžiausias dėmesys skiriamas vairuotojui vairavimo pojūčiams pajusti. Vieniems automobilis yra tiesiog susisiekimo priemonė, o kitiems – mėgavimasis vairavimu. Aš atsisėdęs už BMW vairo iškart pasijuntu kaip namuose, kaip savo tvirtovėje. Manau, kad kiekvienas vairuotojas garantuotai galėtų rasti sau tinkamiausią BMW modelį, bei norimą variklį.
Kokį BMW modelį šiuo metu vairuojate pats?
Šiuo metu daugiausiai laiko praleidžiu prie trečios serijos modelio vairo. Šešių cilindrų variklis, džiugina kiekvieną dieną. Išvaizda niekuo per daug neišsiskiria, nes automobilis naudojamas daugiau darbui, dideliems atstumams važiuoti.
Tikriausiai nesuklysiu sakydama, kad mylite savo automobilį?
Turbūt kiekvienas savo automobilį labai mylime, nes tai yra daiktas, prie kurio prisirišame. Maniškis ir vardą turi, ir mėgstamiausią plovyklą bei „daktarą” (meistrą). Savąjį BMW vadinu DŽO. Tokį vardą daviau dėl to, kad automobilio valstybinis numeris DZO.
Automobilis išlieka pirmoje vietoje?
Žinoma yra svarbesnių dalykų – šeima, draugai, darbas, bet yra ir BMW.
Visuomenėje susidaręs stereotipas, kad BMW vairuotojai kelyje tampa chuliganais, kurie linkę „laužyti“ kelių ir eismo taisykles. Kaip yra jūsų atveju?
Sunku kalbėti už visus, tačiau mano nuomone BMW automobilis yra ne kiekvienam. Tie kurie nori kažką įrodyti, tegul eina į sporto salę ar kartingais pasivažinėti, o ne išsidirbinėti kelyje. Galu varomas automobilis kelyje elgiasi visai kitaip nei priekiu ar visais keturiais. Norint jį suvaldyti reikia prieš tai nemažai pasipraktikuoti ar net apsilankyti BMW Vairavimo akademijoje (ką labai rekomenduoju visų automobilių vairuotojams). Vis gi, dauguma įvykių įvyksta dėl to, jog vairuotojas nesuvaldė automobilio. Ne automobilis kaltas, o vairuotojas, kuris neįvertino savo įgūdžių, ir nesugebėjo suvaldyti mašinos. Aš asmeniškai nesu linkęs pažeidinėti KET. Žinoma, galu varomu automobiliu mėgstu pasidžiaugti, bet tik tam skirtose vietose.
Jeigu ne paslaptis, kur džiaugiatės savo automobiliu?
Dažniausiai juo tenka džiaugtis žiemą, dideliame plote, pavyzdžiui, aerodrome. Kodėl tik žiemą? Todėl, kad tai standartinis automobilis, kurį labai myliu ir laužyti nenoriu, o džiaugiuosi taip kaip ir kiekvienas BMW fanas – slysdamas su juo.
Panašių BMW fanų klubų yra nemažai, vis dėlto konkurencija išlieka. Ko tikėjotės kurdami šį klubą?
Į konkurenciją mes žiūrime kaip į iššūkį tobulėti, ir kuo labiau progresuoti ateityje. Esame pripažinti „Krasta Auto“ – oficialaus BMW atstovo Lietuvoje, kas mums yra didžiausias įvertinimas. Kurdami šį puslapį tikėjomės suburti BMW automobilių markės mylėtojus visiems patogioje vietoje – „Facebook’e“. Ir atrodo, kad tai mums labai neblogai pavyko. Rezultatas puikiai matomas – esame didžiausias BMW facebook puslapis Lietuvoje ir organizuojame susitikimus dideliu mastu, kokių ankščiau tikrai nebūdavo. Nesitikėjome jog viskas taip toli nueis.
Kaip kilo idėja sukurti tokį projektą?
Kai „Facebook“ atėjo į madą, jeigu galima taip pavadinti, tai nebuvo nei vieno lietuviško BMW puslapio, kuris gyvuotų ilgiau nei dvi savaites ir būtų pakankamai aktyvus. Taigi, daug negalvoję pabandėm padaryti kažką tokio. Dar dabar pamenu, kaip džiaugėmės pirmu šimtu „Patinka“ ir tūkstantis atrodė sunkiai pasiekiamas skaičius. Šiuo metu puslapyje yra daugiau kaip 25 600 fanų ir tas skaičius gana sparčiai auga.
Kaip vyko pirmasis susitikimas?
Susirinkome visi „Žalgirio Arenos“ aikštelėje, vėliau pajudėjome kolonoje Kauno gatvėmis. Pirmąjį susitikimą organizavome tam, kad susitikti su bendraminčiais ir padiskutuoti apie tai, kokių renginių jie norėtų ateityje. Buvome pasiruošę maža programėlę, kurios užbaigti nepavyko. Tikėjomės, jog atvažiuos nedaugiau kaip 10 automobilių, tačiau skaičius buvo gerokai didesnis. Net 67 automobiliai! Pasimetėme, nežinojome ką daryti, kadangi iki tol neturėjome visiškai jokios patirties tokių susitikimų organizavime, todėl ir teko nutraukti pasiruošta programą.
Kaip keitėsi susitikimai vėliau?
Kuo toliau tuo susitikimai gausėjo, fanai tapo vis labiau aktyvesni. Pasibaigus susitikimams, užplūsdavo žinutės su klausimais, kada kitas susitikimas. Antrąjį susitikimą organizavome paminėti mūsų puslapio antrąjį gimtadienį. Programos paruošę nebuvome, paprasčiausiai susirinkome puikiai praleisti laiką ir tradiciškai kolonoje riedėti Kauno gatvėmis. Programą sunku sudarinėti, nes viskas remiasi į pinigus, o rėmėjų neturime.
Kaip išaugo automobilių skaičius per susitikimus? Kokių išskirtinių automobilių sulaukėte?
Pirmajame susitikime susirinko 67 BMW automobiliai, antrajame – 80, trečiajame apie 200, o ketvirtajame, atrodo, nedaug trūko ir iki 300 automobilių. Sulaukėme puikios senos, bei retos klasikos BMW automobilių, taip pat 7–tos serijos modelių su galingais V12 varikliais ir žinoma sulaukėme M–Power modelių atstovų.
Kuo išskirtinis buvo 4-tasis susitikimas?
Ketvirtasis susitikimas buvo ypatingas tuo, kad stengėmės padaryti kažką daugiau. Nepagailėjome investuoti savo pinigėlių ir padaryti sezono atidarymą įdomesnį. Jautėme, kad susitikimas bus gausesnis nei pirmasis, bei antrasis, todėl nusprendėme paprašyti „Žalgirio Arenos“ vadovybės leidimo susirinkti dideliam kiekiui automobilių. Gavę leidimą pradėjome kurti programą. Sugalvojome padaryti balsavimą su nominacijomis „Gražiausi Batai“, „Gražiausias Riaumojimas“, „BMW of the meet“ ir netgi „Nešvariausias BMW“.
Atspausdinome gausybę balsavimo lapelių, kuriuos dalinome visiems fanams įvažiuojantiems į susitikimą. Jie vaikščiodami apžiūrinėjo vieni kitų automobilius ir prie tam tikros nominacijos žymėjo savo favoritus. Nominacijų nugalėtojai buvo apdovanoti diplomais ir prizais. Susitikimą pagyvino oficialaus BMW atstovo vizitas – „Krasta Auto“. Atstovybė iš Vilniaus atvyko su naujausiais BMW modeliais, kuriuos iš arti galėjo apžiūrėti ir kiekvienas fanas.
Ką pasiūlytumėte į kitą susitikimą atvykstantiems BMW fanams ir kada žadate jį surengti?
Į susitikimus atvykstantiems fanams pasiūlyčiau atsivežti gerą nuotaiką ir susirasti galbūt net ir naujų draugų. Kada bus kitas susitikimas tikrai sunku pasakyti, nes mano kolega Paulius šiuo metu yra išvykęs į Ameriką, kita kolektyvo dalis taipogi darbuojasi savuose darbuose. Šiuo metu tikslios datos pasakyti negaliu, tačiau rugsėjį turėtumėte kažką apie mus išgirsti.
Nemažai automobilių mėgėjų laukia jūsų „First Run On Video“, kada jis pasirodys? Ką pamatysime?
Operatorius prie šio video dirba laisvu laiku, o kokybiškas darbas reikalauja nemažai laiko. Todėl tiksliai negalime pasakyti kada bus užbaigtas montavimas. Šiame video pamatysime 18–lika išsiskiriančių iš kasdieninės pilkos masės BMW automobilių riedančių Kauno gatvėmis.
Kuo žadate nustebinsite savo BMW fanus ateityje?
Planų ir idėjų turime tikrai daug, bet viskas remiasi į pinigus. Apie rėmėjų ieškojimą pradėjome galvoti iškart po ketvirtojo susitikimo, kaip bus, pamatysime ateityje, todėl anksčiau laiko nenorime kalbėti apie visas idėjas, bei planus.
Autorė: Simona Urniažaitė