Besiruošdami sekmadienį „Žalgirio“ arenoje vyksiančiam „Arena Motor Show“, šeštadienio popietę susirinkę sportininkai bandė arenos dangą.
Naujam sezonui paruoštus „drifto“ automobilius sekmadienį parodys ne viena šoninio slydimo pasaulyje žinoma asmenybė. Viso jų yra šešiolika, o geografija apima Rytų bei Šiaurės Europą.
Suomis J. Rintanenas – praėjusių metų „Drift Allstars“ serijos čempionas ir daugkartinis Suomijos čempionas, vienas šios šalies „drifto“ kultūros pradininkų. Jo automobilis – daugiau nei 700 AG išvystantis „Nissan 200SX“. Šį sportininką gerbėjai dar pamena iš pernai rugpjūtį vykusio „Drift Allstars“ etapo Kauno gatvėse – tada jis tik per plauką netapo nugalėtoju, tačiau įspūdingu važiavimu sužavėjo daugelį.
Nugalėtojo titulą „Žalgirio“ arenoje ginsiantis Jakubas Tatara iš Lenkijos – vienas geriausių kaimyninės šalies „drifterių“. Lietuviams jis simpatiją kelia ne tik dėl agresyvaus važiavimo priartėjant prie varžovų iki milimetrų, bet ir dėl automobilio pasirinkimo – J. Tatara vairuoja BMW M3.
Lenkija į Kauna atgabens visą „PUZ Drift Team“ desantą: Marciną Mospineką, Grzegorzą Hypkį bei Krzysztofą Romanowskį. Jie išsiskiria trečios serijos BMW „chuliganais“, nudažytais mėlyna, raudona, juoda ir balta spalvomis. Kitas „kriterijus“, pagal kurį galima atpažinti šios komandos narį – kiekvienas jos automobilis išvysto mažiausiai 500 AG.
Žymiausias Kaune pasirodysiantis latvis yra Gvido Elksnis su trečios serijos BMW. Jis praėjusiais metais tapo Rytų Europos „drifto“ čempionato (EEDC) nugalėtoju. Kaip ir daugumai „drifterių“ prieš sezoną, didžiausias iššūkis jam – spėti paruošti automobilį iki pirmųjų varžybų. Tačiau G. Elksnis prižadėjo trūks plyš atvykti į Kauną – jį vilioja ne tik neįprasta vieta „driftui“, bet ir 15 tūkst. Lt prizinis fondas.
Lenkus ir latvius „drifterius“ galima vadinti BMW fanais. Populiariausi šoninio slydimo automobiliai šiose šalyse yra sukurti Vokietijoje. Ne išimtis ir „Arena Motor Show“, kur visi latviai ir lenkai atvairuos BMW markės automobilius – nuo senukų E30 „chuliganų“ su 600 AG iki naujesnių ir ne mažiau galingų penktos serijos modelių.
„Žalgirio“ arenoje pasirodys ir akį itin traukiantis ratuotas grožis – esto Taavi Toomaros BMW 2002. 1973-aisiais pro gamyklos vartus išriedėjęs nedidelis automobilis prieš kelerius metus pakliuvo į nagingo esto rankas.
Rezultatas – restauruotas kėbulas, 700 AG ir rankų pirštais nesuskaičiuojamos automobilio modifikacijos, leidžiančios T. Toomarui lėkti labai greitai. Net ir slystant šonu. Šis BMW sveria vos 1100 kg, tad anekdotus apie estų lėtumą šis „drifteris“ mėgsta paneigti.
Jeigu įprastoje šoninio slydimo trasoje galima sakyti, kad savas asfaltas padeda, tai „Žalgirio“ arenoje kuo puikiausiai tinka ir sienos. Įrodyti, kad namų sienos padeda, „Arena Motos Show“ metu bandys keturi lietuviai: du metus Lietuvoje lygių neturintis Andrius Vasiliauskas su BMW M3, Mantas Kulvinskas su „chuliganu“ BMW 3, Darius Kepežinskas su dyzeliniu BMW 3 „kompaktu“ bei vienintelis tautiečių atstovas su „Nissan“ automobiliu – Kastytis Alekna.
Daugiau informacijos apie sekmadienį Kaune vyksiantį renginį rasite čia.