Nors jų atnaujinimo pabaigtuvės, pagal ankstesnius Kauno miesto savivaldybės planus buvo numatytos dar 2021-aisiais, tačiau iki šiol suremontuotas tik vienas Žaliakalnį su Aukštaisiais Šančiais jungiantis pėstiesiems skirtas viadukas. O tas, kuris yra arčiau miesto vartų – Geležinkelio stoties – deja, remontininkų tebelaukia.
Šią savaitę savivaldybės tarybos politikų sprendimu patvirtintame pakoreguotame Kauno miesto tiltų, viadukų, estakadų, tunelių, kuriuos planuojama statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) 2022–2024 m. prioritetiniame sąraše viadukas virš geležinkelio Tunelio g., tarp Girstupio bei Lentvario gatvių, įrašytas 3-uoju numeriu.
Nurodyta jo būklė, įvertinta vienetu. O tai reiškia, kad ji „labai bloga“, tad viaduką reikia „skubiai remontuoti“. Tačiau ties paminėta fraze „kapitalinis remontas“ parašyta: „planuojami projektavimo darbai“.
Beje, viaduko remontas turėtų būti finansuojamas Kauno miesto savivaldybės biudžeto lėšomis. Kol projektas neparengtas, neaišku, kiek pinigų tam gali prireikti.
Gal trijų milijonų eurų (tokia jau suremontuoto kito viaduko virš Tunelio g. atnaujinimui išleista lėšų suma minima viešojoje erdvėje), o gal dar daugiau? Juk ir statybos su kiekvienais metais brangsta, ir remontininkų vis nesulaukiančio savivaldybės infrastruktūros objekto būklė vis prastėja…
Daugiau šia tema
Bepigu tiems, kurie vaikšto į Nemuno salą – nemažai tiltų iki šiol į ją nutiesta, o netolimoje ateityje jų bus dar daugiau. Ir todėl pagal iki šiol jau įdėtų bei suplanuotų panaudoti viešųjų finansų (infrastruktūrai) kiekį nesunkiai galima atspėti, kad tiek sala, tiek prospektas centrinėje miesto dalyje – reikšmingiausias savivaldybės prioritetas.