Svarbi informacija: sutriko „Tele2“ ryšys

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Pirmadienio rytą portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pranešė, kad sutriko mobilusis „Tele2“ ryšys. Pranešama, kad iš operatoriaus „Tele2“ mobiliojo ryšio kortelių neina atlikti balso skambučių.

Prisiskambinus į „Tele2“ klientų aptarnavimo centrą, operatorė patvirtino, kad mobiliojo ryšio tinkle įvykęs gedimas, kuris šiuo metu šalinamas.

„Atsiprašome, jei patyrėte nesklandumų dėl ryšio, mes jus informuosime SMS žinute, kai tik ryšys bus atstatytas“, – lakoniškai teigė klientų aptarnavimo centro darbuotoja.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pranešė, kad iš pradžių nesuprato, jog ryšys neveikia, nes internetas telefonuose veikė, tačiau nebuvo sujungiami balso skambučiai.

„Bandėme atidaryti vartų užtvarą telefono pagalba, nepavyko, tuomet bandėme perkrauti įrangą vartuose, kol galiausiai prisiskambinome į informaciją, kur mums pasakė, kad šiuo metu fiksuoji ryšio sutrikimai“, – pasakojo į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją paskambinęs skaitytojas.

Apie sutrikusį ryšį „Tele2“ informacijos neskelbia nei interneto svetainėje, nei savo feisbuko paskyroje.

Portalas „Kas vyksta Kaune“ primena, kad „Tele2“ mobiliojo ryšio sutrikimai pastaruoju metu fiksuojami itin dažnai. Itin rimtas gedimas „Tele2“ tinkle buvo įvykęs spalį, kai mobiliojo ryšio vartotojai pradėjus neveikti ryšiui, užplūdo mobiliojo ryšio operatoriaus aptarnavimo centrus prekybos centruose, manydami, kad sugedo jų telefonai. Rugpjūtį su dideliais ryšio sutrikimais „Tele2“ tinkle susidūrė užsienyje buvę tautiečiai.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ teigia, kad neturi galimybės informuoti paslaugų naudotojų apie ryšio sutrikimus jiems vykstant, nes pavyzdžiui siunčiant trumpąsias žinutes, būtų dar labiau apkraunamos ryšio linijos, todėl žada vartotojus informuoti, kai sistemos darbas bus atstatytas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA