Nedidelis Laisvės alėjos kiemuose prieš porą metų moderniame daugiabutyje įsikūręs viešbutis praeitų metų pabaigoje atkreipė į save dėmesį: penė ne tik Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų apdovanojimą, bet ir įvertintas Lietuvos mastu – Valstybinio turizmo departamento.
[galerija kiek=”4″]
Užimtumu nesiskundžia
Visai šalia Laisvės alėjos, viename vidinių kiemų įsikūręs viešbutis – labai jaunas. Duris pirmiesiems svečiams „HOF hotel“ atvėrė tik 2015-ųjų rugpjūtį. Per pustrečių metų viešbučio duris varstė ne vienas tūkstantis žmonių. 22 kambariuose pusšimtį žmonių priimti galinčios įstaigos vadovė Sima Giržadaitė-Bilė pastebi, kad užimtumu skųsti niekada neteko – viešbučio užimtumas įprastai siekia apie 80 proc.
„Mūsų viešbutis mažas, jaukus, pasižymintis asmeniniu dėmesingumu. Kai kuriems žmonėms gali nepatikti maža mūsų aplinka su registratūroje laukiančiais namuose keptais sausainiais – tokiems tenka ieškoti erdvesnės alternatyvos. O mes labai gerai jaučiamės būdami svečiams artimi ir jaukūs,“ – sako S. Giržadaitė-Bilė.
Tokia filosofija persiduoda ir viešbučio kolektyvui. Šiuo metu „HOF“ svečius pasitinkantis personalas, viešbučio atstovės teigimu – viena didelė šeima.
Veiklą vertina šalies mastu
„HOF Hotel“ praėjusiais metais itin išgarsėjo kultūriniais tarptautiniais projektais, Kauno ir Lietuvos vardo viešinimu. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai viešbutį apdovanojo sėkmingą startą pažyminčia nominacija „Sėkmės žingsnis“, o Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos „HOF hotel“ nominavo kaip sėkmingiausią 2017 apgyvendinimo paslaugų tiekėją.
Viešbučio vadovę tokie įvertinimai džiugina, tačiau ji nėra linkusi jų sureikšminti, mat specialiai dėl nominacijų niekas nesistengia. Tai, S. Giržadaitės-Bilės teigimu, tik įrodo, kad sėkmė ir pripažinimas yra ilgo ir nuoširdaus darbo rezultatas.
Pasiteiravus, kokie projektai „HOF“ kolektyvui buvo svarbiausi, pašnekovė išskiria Sugiharos savaitę. Taip pat kolektyvui svarbios tarptautinės parodos, į kurias viešbučio atstovai vyksta reguliariai. Per pastaruosius kelerius metus, Kauno ir viešbučio vardai skambėjo Danijoje, Vokietijoje, Izraelyje, Švedijoje, Japonijoje ir kitose šalyse.
„Parodose mes nesusitelkiame vien ties tuo, kad esame „HOF“ – pirmiausia pradedame nuo to, kad esame Kaune, skleidžiame žinią apie miestą. O jau tik tada pridedame, kad esame čia įsikūrę ir pasiruošę priimti kiekvieną, susidomėjusį miestu,“ – pasakoja viešbučio vadovė.
Į Kauną traukia architektūra ir gatvės menas
Kalbai pasisukus apie Kauną ir dažniausius užsienio turistų užduodamus klausimus, pastebima, kad atvykę žmonės dažnai klausia, ką aplankyti, pamatyti, kur papietauti.
„Žmonės, atvykę iš užsienio, labai dažnai nori pamatyti pašto pastatą iš išorės ir vidaus, Kauno pilį ir pačią Laisvės alėją. Juos žavi tarpukario architektūra,“ – paprašyta įvardinti objektus, apie kurios daugiausiai sulaukia klausimų, pastebi viešbučio marketingo vadybininkė Skaistė Petrošiūtė. Dar susidomėjimo sulaukia Velnių muziejus, E. Ožeškienės gatvės sieną puošiantis gatvės piešinys – rožinis dramblys.
S. Giržadaitė-Bilė pastebi, kad Kauno, kaip turistų traukos miesto sėkmę lemia tik nuoširdus kauniečių darbas. „Iš svečių apie miestą girdime pačius geriausius atsiliepimus, labai šauni komanda dirba ties miesto įvaizdžio gerinimu. Ir tas nuoširdus darbas ir atsidavimas tikrai turi teigiamų pokyčių“, – džiaugiasi viešbučio vadovė.
Įvertinti „HOF hotel“ komandos įdirbį ir Kauno pasiekimus iki sausio 22 d. galima palaikant mūsų miesto atstovus „Turizmo sėkmingiausieji 2017“ balsavime. Anketą rasite čia.