Ar reikia vartotojo sutikimo, siunčiant jam reklaminius pranešimus?

Įsikūriau naują įmonę ir norėčiau nusiųsti reklaminį pranešimą visiems kontaktams savo telefone. Šiuos žmones pažįstu, bet ar nebus čia kokio įstatymo pažeidimo?

Į klausimą atsako advokatė Raimonda Lazauskienė:

Pagal Reklamos įstatymą reklama telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu.Draudžiama tiesiogiai teikti reklamą konkrečiam asmeniui, jeigu yra aiškiai išreikštas šio asmens nesutikimas (Reklamos įstatymo 13 straipsnis).Reklamos įstatymas nenustato privalomos reklamos vartotojo sutikimo ir prašymo formos, tačiau būtina pažymėti, kad pagal Civilinio kodekso nuostatas tylėjimas arba neveikimas savaime nelaikomi akceptu, t. y. sutikimu. Tylėjimas laikomas asmens valios išraiška tik įstatymų ar sandorio šalių susitarimo nustatytais atvejais. Taikant įstatymo analogiją galima daryti išvadą, kad visais atvejais sutikimas turi būti aiškus, o ne numanomas. Vadinasi, pagal Reklamos įstatymo 13 str. 1 d., reklamos vartotojo sutikimas gauti reklaminio pobūdžio informaciją turi būti aiškiai išreikštas, o vartotojo neveikimas negali reikšti, kad yra duotas sutikimas gauti reklamą. Taigi, be aiškiai išreikšto vartotojo sutikimo gauti reklamą, reklamos siųsti telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu negalite.

Klausimus, į kuriuos pageidaujate advokatės atsakymų, galima siųsti el.paštu kaunas@kasvyksta.lt.

Dėl asmeninių konsultacijų ir teisinių paslaugų suteikimo prašome kreiptis telefonu 8 671 29151  arba atvykti į advokatų kontorą “ADVOCATERA”  Kaune.

Daugiau naudingos informacijos galite rasti ir advokatų kontoros “ADVOCATERA“ interneto svetainėje www.advocatera.lt

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA