Kelionės Kauno viešuoju transportu – ne tik patogumas ir ekonomiškumas, bet ir smarvė bei nepageidaujamų keleivių draugija. Tuo jau ne kartą įsitikino Petrašiūnų mikrorajono gyventojai, kurie piktinasi UAB „Kauno autobusai“ vairuotojų aplaidumu į viešąjį transportą įleidžiant smirdančius ir šleikštulį kitiems keleiviams keliančius klientus.
„Ne pirmas kartas, kai Petrašiūnuose į troleibusą šeštadienio rytą įleidžiami smirdantys keleiviai. Matomai jie važiuoja iš nakvynės namų. Tačiau jų kelionės troleibusu kelia šleikštulį beveik visiems viešojo transporto keleiviams. Dažnai jie važiuoja be bilietų, vairuotojai juos į troleibusą praleidžia neva jų nematydami. O tik pabando koks normalus žmogus įlipti ir nepažymėti bilietėlio, iš karto kyla didžiulis triukšmas, kad jis nori važiuoti be bilieto. Tačiau toks griežtumas galioja toli gražu ne visiems keleiviams.
Štai šį rytą į 12-ą troleibusą įlipo trys itin smirdintys keleiviai. Vienas iš jų važiavo su bilietu, kiti du prasmuko be jų. Bent penki keleiviai, neapsikentę blogo kvapo, kuris troleibuse sklido vis stipriau, reiškė pastabas vairuotojai, kuri tiesiog numojo ranka į tvarkingų keleivių žeriamas pastabas.
Kodėl mes, tvarkingi keleiviai, turime mokėti pilną kainą už paslaugą, kai troleibuse gauname „bomžų“ smarvę ir sugadintą nuotaiką? Gal troleibuso vairuotoja, kuri yra paslaugi nemokių ir smirdančių keleivių atžvilgiu būtų tokia maloni, ir tuos keleivius priimtų pas save į vairuotojo kabiną? Gal tuomet jos nuomonė apie tokius vežamus klientus ir jų keliamą šleikštulį keleivių atžvilgiu pasikeistų?
Jei ir jūs norite pasidalinti savo nuomone ar informacija apie įvykius Kaune, siųskite informaciją per specialią formą „Pranešk naujieną“ arba rašykite el. paštu [email protected]