„Kas vyksta Kaune“ redakciją sekmadienį pasiekė prašymas atvykti į vieną prekybos centro kavinę ir pasidomėti, kas čia vyksta. Kaunietis teigia, kad tokių dalykų niekur kitur pasaulyje nerasime ir jis yra pasiruošęs garsiai apie tai kalbėti, kad ši problema būtų sprendžiama iš esmės.
[galerija kiek=””]
Kaunietis pasipiktino, kai jam Jonavos gatvėje įsikūrusio prekybos centro picerijoje buvo parduotos supelijusios pomidorų salotos ir dėl to kilo konfliktas tarp personalo ir kliento. Nepatenkintas žmogus kaltina picerijos administraciją, kad ji bandė problemą užglaistyti pinigais, tačiau darbuotojai primygtinai nesutinka, kad vyriškiui siūlė kyšį, o tiesiog norėjo atsilyginti už patirtą moralinę žalą.
Problema – ne tik vienoje kavinėje
„Noriu paviešinti tokį pavyzdį, kad tokie atvejai daugiau nesikartotų. Ir ne tik šioje kavinėje. Kasoje sėdėjo vaikinas, kuris man pardavęs sugedusį patiekalą, buvo tik vairuotojas, kuris net akimis nepatikrino, kokį produktą parduoda klientui. Aš dažnai keliauju po užsienį ir ten tokių dalykų nematau. Gink Dieve, toks produktas užsienio lentynose neatsirastų, o Lietuvoje tokie dalykai nekontroliuojami“, – pasakojo nusivylęs kaunietis.
Jis teigia, kad picerijos darbuotojai su juo norėjo susitarti, kad klausimas nebūtų paviešintas. Vyriškis sako, kad jam buvo siūlyti ir pinigai, vėliau jis buvo pavaišintas nemokama pica.
„Gal galima susitarti? Man tai skamba kaip kyšis. Man pasiūlė ir pinigų, po to atnešė picą“, – pasakojo prisistatyti nenorėjęs kaunietis.
Kavinės administracija savo klaidą pripažino
Tuo tarpu kavinės vadovė teigia, kad norėjo atsilyginti klientui už patirtą moralinę žalą ir darbuotojų klaidą dėl sugedusio produkto pripažino.
„Aš tiesiog norėjau atsidėkoti, jiems pasiūliau picos ar kažkaip pinigais morališkai atsidėkoti. Jie dabar tai interpretuoja kaip kyšį. Jūs orientuojatės tik į tai, kad jums buvo siūlyti pinigai, tačiau mes siūlėme ir pavaišinti, kad klientas būtų nuramintas. Aš jums siūliau kelis variantus, nes tai buvo mūsų kaltė, dėl to aš siūliau jums atsidėkoti ir atsilyginti“, – portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistui aiškino kavinės vadovė.
Kaunietis, iškėlęs problemą, kelias valandas po įvykio bandė prisiskambinti į veterinarijos tarnybą, kuri turėtų vykdyti tikrinimus įstaigose, gavus vartotojų skundą. Tačiau sekmadienį telefono ragelyje jis girdėjo tik autoatsakiklį, niekas su juo kalbėti nesiruošė.
„Labiau norėjau išsikviesti veterinarinę tarnybą. Aš skambinau visokiais telefonais, man nepavyko kažką atsakingo surasti. Tai paradoksas. Švedijoje tokių dalykų tikrai nebūtų, bet čia Lietuva“, – kalbėjo vyriškis.
Kaunietis pastebi, kad panašios problemos Lietuvoje aptinkamos ir kitose maitinimo įstaigose, tik apie tai garsiai nekalbama.
„Ši firma jauna, ką tik atsikraustė į šias patalpas. Norisi parodyti viešai tą Lietuvos problemą, kalbant ne tik apie šią kavinę, kad panašūs atvejai baigtųsi kažkokiu pinigų patepimu. Norisi traukti Lietuvą iš tų problemų“, – teigė pasipiktinęs klientas.
Jei ir jūs norite pasidalinti savo užfiksuotais vaizdais ar perduoti informaciją apie įvykius Kaune, rašykite specialios funkcijos „Pranešk naujieną“ pagalba.