„Via Lietuva“ vėl giriasi: ties Kaunu baigtas didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas Viso projekto vertė – 70,5 mln. Eur

Asociatyvi / Atidarytas Kleboniškio tiltas / R. Tenio nuotr.
Asociatyvi / Atidarytas Kleboniškio tiltas / R. Tenio nuotr.

Dvejus metus trukusios grandiozinės statybos automagistralėje ties Kaunu – baigiasi. „Via Lietuva“ informuoja, jog baigus antrojo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto statybas, gruodžio 3 d. atidaromas eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune.

Kaip rašoma „Via Lietuva“ pranešime žiniasklaidai, eismas naujai pastatytais A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais bus paleistas etapais. Nuo šeštadienio (lapkričio 30 d.) eismas su tam tikrais apribojimais bus pradėtas organizuoti naujai pastatytu tiltu Vilniaus kryptimi, o nuo pirmadienio (gruodžio 2 d.) – antru naujai pastatytu tiltu ir Klaipėdos kryptimi. Nuo gruodžio 3 d. eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune vyks be jokių apribojimų.

Pažymima, kad A. Meškinio tiltas rekonstruotas iš esmės – pastatyti du tiltai, kurie skirti tranzitinio transporto eismui. 2022 metais baigtas statyti naujas tiltas (šiaurinis) ir kitoje pusėje likęs tiltas (pietinis) nuo šiol tarnaus kaip jungiamieji keliai vietiniam transportui. Toks tranzitinio ir vietinio transporto srautų atskyrimas užtikrins didesnį eismo pralaidumą ir eismo saugumą važiuojant šiais, didžiausio eismo intensyvumo, tiltais visoje Lietuvoje.

„Baigėme bene sudėtingiausią tiltų statybos projektą – pagrindinėje šalies automagistralėje rekonstruotas A. Meškinio tiltas, kuris yra svarbus ne tik keliaujantiems automagistrale, bet ir reikšmingas kaip valstybės karinio mobilumo strateginė jungtis. Sutvarkytoje beveik 1,5 km ilgio automagistralės atkarpoje maksimaliai pagerės eismo sauga, dėl triukšmo slopinimo sienelių sumažės ir aplinkos tarša, eismo dalyvių kelionės bus saugesnės, patogesnės ir greitesnės. Šis grandiozinis projektas įvykdytas per trumpą laiką – dvejus metus, aišku, šie dveji metai prailgo eismo dalyviams, todėl „Via Lietuvos“ vardu, dėkoju visiems už kantrybę ir linkiu saugių kelionių”, – sako „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Skelbiama, kad vykdant A. Meškinio tilto rekonstravimo projektą, buvo sutvarkytas magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 99,03 iki 100,47 km, pastatytas tiltas per Nerį bei viadukas per Jonavos g., įrengti jungiamieji keliai bei triukšmo užtvarai.

Rugsėjo mėn. buvo atidarytas eismas vienu iš dviejų naujai pastatytų A. Meškinio tiltų, kuris prieš porą savaičių laikinai uždarytas, pradedant pasiruošimą antrojo naujo tilto atidarymui bei pritaikymui vairuotojų kelionėms (panaikinti pravažiavimai per skiriamąją juostą, pastatyti borteliai, suformuota skiriamoji juosta, įrengti atitvarai, šviestuvai, sumontuoti akinimą mažinantys elementai, atlikti kelio ženklinimo šalinimo darbai  nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi, įrengtas trūkstamas, naujai suprojektuotas kelio ženklinimas).

A. Meškinio tilto rekonstravimo darbus vykdė „Via Lietuva“ viešąjį darbų konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai“. Viso projekto vertė – 70,5 mln. Eur su PVM, Europos Sąjungos Sanglaudos fondo šiam projektui skirta 37 mln. Eur, likusią sumą 33,5 mln. Eur sudaro Valstybės biudžeto lėšos.

Tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda (nuo 99,03 km iki 100,47 km), yra intensyviausio transporto eismo tiltai visoje Lietuvoje. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, kuriame yra šie tiltai, nuo Biruliškių sankryžos iki kelio „Via Baltica”, automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. per parą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA