Pusvalandį degalinėje pralaukusi kaunietė įsiuto: tai kokia jų pagrindinė paskirtis? papildyta

Šiltą sekmadienio rytą į degalinę užsukusi kaunietė liko nustebusi – laukti teko daugiau nei 20 minučių, o dieną sutrumpino į degalinę maisto užsakymo pasiimti atvykęs pristatymo kurjeris. Jauna moteris nesupranta, kodėl vairuotojams skirta degalinė tampa greito maisto užkandine ir prioritetas skiriamas aptarnauti ne atvažiavusius klientus, o mobiliąja programėle maistą užsisakiusius asmenis.

„Ar dabar jau degalinės pavirto į kavines?? Atvykau į „Viada“ degalinę S. Žukausko ir P. Lukšio g. sankryžoje, tačiau užėjus susimokėti, pralaukiau virš 20 minučių! Prieš mane laukė vos vienas žmogus, tačiau į degalinę buvo atėjęs „Wolt“ maisto pristatymo darbuotojas, o degalinės kasininkė gamino užsakymą“, – nemalonią patirtį pasakojo kaunietė.

Anot skaitytojos, degalinėse maistas turėtų būti parduodamas tik vairuotojams, o ne aptarnaujami masiniai užsakymai namuose. Kaunietė patikino, kad kritikos strėlės skrieja ne į kasininkę, bet nesuprato, kodėl maisto užsakymas į namus galimas, kai degalinėje tėra vienas darbuotojas ir formuojasi čia atvykusių klientų eilės.

„Norėčiau paklausti, ar čia normalu, kad degalinės pagrindinė paskirtis jau tampa ne degalų pardavimas, o kavinės darbas? Vienas klientas tiesiog padėjo lygią sumą ir išėjo, kiti gan kantriai laukė, bet eilė susidarė jau nemenka. Nekaltinu pardavėjos, bet kodėl šiose platformose yra degalinės, kai jose tiekiamas maistas turėtų būti vairuotojams greitam užkandimui kelyje. Dabar teko laukti, kol kažkam dešrainius krovė į maišą“, – pasipiktino mergina.

Papildyta liepos 1 dieną 09.25 val.

Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune” komentavo UAB „Viada LT” Kauno regiono degalinių vadovas Egidijus Liugaila, užkandžių užsakymai per „Wolt” sistemą nėra dažni.

„2020 m. paskelbus karantiną daugelis įmonių savo veiklas bent iš dalies perkėlė ir į elektroninę erdvę. „Viada” degalinių tinklui taip pat buvo svarbu neprarasti ryšio su lojaliais klientais, kurie karantino metu dirbo iš namų ir neturėjo galimybės įsigyti savo pamėgtų užkandžių. Siekiant prisitaikyti prie esamos situacijos ir atliepti klientų poreikius, suteikėme galimybę užsisakyti degalinėje ruošiamo maisto į namus. Užsakymai per „Wolt” sistemą nėra dažni. Žmonėms vis dar neįprasta, kad mėgstamą degalinės maistą galima užsisakyti per kurjerius”, – komentavo E. Liugaila.

Anot jo, Lukšio g. gatvėje įsikūrusi degalinė, kurioje lankėsi minėta klientė, yra viena iš mažesnių „Viada” tinklo degalinių.

„Sekmadienį, kuomet degalinės operatorė priėmė kliento pateiktą užsakymą per „Wolt” programėlę, degalinėje nebuvo nė vieno kliento, tad nedelsdama pradėjo ruošti užsakymą. Netrukus į degalinę atvyko keli automobiliai bei „Wolt” kurjeris. Peržiūrėjus vaizdo kamerų įrašus matome, jog klientė, kuri tikėtina ir pateikė skundą, nuo atvažiavimo į degalinę iki išvažiavimo užtruko 6 minutes”, – komentavo E. Liugaila ir pridūrė, kad jau įprasta, jog klientams degalinė yra ta vieta, kurioje sustoję tikisi ne tik užsipilti degalų, bet ir sulaukti operatyvaus aptarnavimo.

E. Liugaila sutinka su kliente, kad laikas galėjo ir prailgti. „Siekdami taupyti skubančiųjų laiką, jau treti metai kviečiame klientus už degalus, o šiemet jau ir plovyklą, atsiskaityti mobiliąja „Viada” programėle neužeinant į degalinės parduotuvę. Visi šie sprendimai yra daromi siekiant sutaupyti skubančio žmogaus laiką bei gerinti klientų patirtį „Viada” degalinėse”, – teigė „Viada LT” Kauno regiono degalinių vadovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA