Sumuštinį degalinėje nusipirkti norėjusi kaunietė išėjo tuščiomis: tokios nesąmonės dar negirdėjau – Kas vyksta Kaune

Sumuštinį degalinėje nusipirkti norėjusi kaunietė išėjo tuščiomis: tokios nesąmonės dar negirdėjau

delfi.lt 2021/10/05 14:51
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Kai daiktą perki, turėtum galėti su juo daryti, ką nori. Juk pats moki pinigus ir žinai, ką nori įsigyti, teisingai? Neteisingai – bent jau kai kalbame apie „Orlen“ degalinę.

Kaip Delfi pasakojo skaitytoja, iš Kauno į Vilnių važiavusi moteris nespėjo papusryčiauti, todėl maisto žadėjo įsigyti „Orlen“ degalinėje, tačiau išėjo tuščiomis ir nusivylusi darbuotojos elgesiu.

„Anądien važiavau iš Kauno į Vilnių, į darbą. Kadangi iš namų išėjau labai anksti, buvau nepusryčiavusi. Nutariau sustoti degalinėje ir nusipirkti sumuštinį ar ką nors, ką galėčiau atvykusi į darbą pasišildyti.

Užsukau į „Orlen“ degalinę. Kelias iki Vilniaus dar buvo tikrai ilgas, todėl išsirinkusi sumuštinį paprašiau jo nešildyti – kol nusivešiu į darbą, atšals, o mašinoje tuščiai garinti mėsos kvapų nenorėjau. Kaip ir sakiau, planavau pusryčius pasišildyti darbe.

„Negalime parduoti nepašildyto sumuštinio“, – atsakė man darbuotoja. Kai pasakiau, kad man tikrai tiesiog nereikia šildyti, ji paaiškino, kad neturi teisės man parduoti šalto sumuštinio.

Išėjau tuščiomis ir išsižiojusi iš nuostabos. Man toks atsakymas skamba absurdiškai. Ir aš nekaltinu darbuotojos, veikiausiai ji tik klausė kažkokių iš vadovybės gautų nurodymų. Bet kas per nurodymai?

Jeigu aš jų klientas ir žinau, kokią prekę noriu nusipirkti, kaip jie gali neturėti teisės man ją parduoti? Neįsivaizduojamas absurdas. Jokioje kitoje degalinėje ar parduotuvėje tokios nesąmonės negirdėjau“, – pasakojo kaunietė.

Bendrovės „Orlen Baltics Retail“ Komunikacijos ir rinkodaros specialistė Renata Butkevič atsakė, kad toks sprendimas priimtas kokybės išlaikymo tikslais.

„Mes rūpinamės savo klientais ir siūlome tik aukščiausios kokybės produktus. Mūsų degalinėse yra taikomi aukščiausi reikalavimai ir išskirtinis dėmesys skiriamas produktų šviežumui. Šviežiai pagamintas maistas turi būti transportuojamas prie atitinkamos temperatūros, šildomas pagal nustatyta kiekvienam produktui atitinkama programa, ko klientas negalės užtikrinti kelionės metu ir šildymo procese. Dėl to mūsų degalinėse šilti produktai parduodami, tik vietoje juos pašildžius“, – komentavo R. Butkevič.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA