Nuo gegužės pradžios Lietuvoje įsigaliojusi naujovė, kai kiekvienas šalyje perkamas ar parduodamas automobilis privalo turėti savininko deklaravimo kodą (SDK) kartina „Regitros“ klientų gyvenimą – procedūros, iki šiol įvykdavusios per kelias minutes, dabar trunka po pusdienį ar net ilgiau. Vakar įsigaliojusi taisyklė, kai „Regitros“ padaliniuose galima stovėti gyvose eilėse sukėlė dar didesnį chaosą – internetu automobilio užregistruoti negalėję vairuotojai prie „Regitros“ padalinio šeštadienį Kaune laukė nuo pat ankstyvo ryto.
„Esu pasipiktinusi visos „Regitros“ darbo efektyvumu ir savo istorija noriu pasidalinti su kitais, gal man kažkas atsakys į mano klausimus, ko negalėjo padaryti pačios „Regitros“ darbuotojai.
Šiandien, vienoje iš Kauno miesto „Regitrų“, V. Krėvės pr. 120, atvykau užsiregistruoti automobilį. Pirmiausia, žinoma, bandžiau tai padaryti internetu ir nors yra grafa „registruoti“ internetu, aprašytas kiekvienas žingsnis, kada ir kaip gausiu naujus registracijos numerius ir dokumentus, bet to jokiais būdais nepavyko padaryti.
Kelias dienas vargau ir bandžiau užregistruoti automobilį internetu, taip pat bandžiau daugybę kartų prisiskambinti pateiktu „Regitros“ telefono numeriu ir pasikonsultuoti, tačiau po daugybės bandymų nepavyko nei užregistruoti automobilio, nei prisiskambinti į „baisiai užsiėmusią“ „Regitrą“, – apmaudo neslėpė „Regitros“ paslaugomis nusivylusi kaunietė.
Atjungtos telefono linijos?
Moteris teigia, kad suprasdama pendeminę situaciją, pirmenybę teikė automobilio registravimui internetu, to nepavykus padaryti, nusprendė iš anksto užsiregistruoti ir vykti į „Regitros“ padalinį.
„Ir čia vėl susidūriau su kita problema. Užsiregistruoti į padalinį taip pat nepavyko. Nebuvo laisvo laiko vizitui nei Kauno „Regitros“ padaliniuose, nei aplink Kauną.
Ir vėl bandžiau prisiskambinti, bet nesėkmingai. Nežinau, gal jiems yra atjungtos telefono linijos, kad per savaitę laiko nei karto nepavyko prisiskambinti, ar tiesiog tokia paslauga neteikiama, nors yra nurodyti visi kontaktiniai duomenys, man šito taip niekas iš darbuotojų ir nepaaiškino“, – apie keblią situaciją pasakojo skaitytoja.
Gyvoje eilėje pusšimtis žmonių
Moteris atkreipia dėmesį į faktą, kad užregistruoti automobilį būtina spėti per 15 darbo dienų, tačiau įvykdyti šį reikalavimą saugiai, nekontaktuojant su kitais žmonėmis, kas yra šiandien labai aktualu, yra visiškai neįmanoma.
„Taigi nutariau vykti į „Regitrą“ be išankstinės registracijos, nes laikas automobilio registracijai spaudžia. Buvau vietoje 08.10 val. ir tai, ką pamačiau – netekau amo. Už durų, gyvoje eilėje, stovėjo ,ko gero, daugiau nei pusšimtis žmonių.
Kas svarbiausia, kad visi laukiantieji nesilaiko nei saugaus socialinio atstumo, nei tinkamai dėvi apsaugines kaukes arba iš vis jų nedėvi ir joks „Regitros“ darbuotojas neprižiūri tvarkos“, – pasakojo skaitytoja.
Kaunietei gyvoje eilėje prie „Regitros“ padalinio teko pralaukti apie 3 valandas laiko, tačiau tarp automobilio registracijos laukusių žmonių esą neatsirado nei vienas, kuris būtų užsiregistravęs iš anksto.
„Visi žmonės laukia, stovi lauke, karts nuo karto išeina „Regitros“ darbuotojas pakviesti išankstine registracija užsiregistravusį žmogų, bet ir kiek kartų ėjo per 2 su puse valandos, kiek aš stovėjau eilėje apsupta žmonių, neatsirado nei vienas žmogus, kuris būtų užsiregistravęs iš anksto. Tai kaip man suprasti „Regitros“ darbą? – retoriškai klausė moteris.
Nei laikų vizitui, nei užsiregistravusių
Skaitytojos teigimu, laikų, užsiregistruoti vizitui į „Regitros“ padalinį nebuvo, tačiau stovint eilėje taip pat neatsirado ir nei vienas žmogus, kuris būtų užsiregistravęs iš anksto.
„Užsiregistruoti išankstinei registracijai laikų visiškai nėra, bet ir nei vienas žmogus neatsirado, kuris iš anksto užsiregistravo. Man paklausus, „Regitros“ darbuotojai šios situacijos taip pat nepakomentavo, tik atsakė „kažkokiu būdu užsiregistruoja”. Tai kokiu būdu galima užsiregistruoti, jei nėra laisvų laikų registracijai, o žmonių iš anksto užsiregistravusių taip pat nei vienas neatsirado?” – klausė pasipiktinusi moteris.
Nauja tvarka nuo penktadienio
Nuo gegužės 28 dienos „Regitroje“ pakeista klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.
„Mes nuo gegužės 28 dienos atidarėme gyvas eiles, santykiu, kad 30 proc. gyventojų gali registruotis išankstine registracija, 70 proc. aptarnaujamos gyvos eilės.
Anksčiau faktiškai viskas buvo tik su išankstine registracija, bet kadangi išankstinės registracijos sąlygų klientai nesilaiko, jie rezervuoja reikia jiems ar nereikia, rezervuoja daugiau vietų, mes supratome, kad tokiu būdu situacijos nesuvaldysime ir teikiamų paslaugų skaičiaus nepadidinsime. O matome, kad skaičių didinti reikia ženkliai. Todėl ir atidarėme gyvas eiles“, – DELFI penktadienį sakė „Regitra“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Pasak S. Šumino, tikimasi, kad tokiu būdu bus padidintas aptarnaujamų klientų skaičius ir situaciją suvaldyti bus paprasčiau.
Daugiau šia tema
Didinami žmogiškieji ištekliai
Atsižvelgdama į tai, kad yra išaugęs transporto priemonių registracijos poreikis, „Regitra“ didina šios srities darbuotojų skaičių. Šiuo metu ieškoma 11 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje.
Taip pat, kaip skelbia „Regitra“, atsižvelgiant į tai, kad padidėjo klientų konsultacijų poreikis, iki gegužės 1 d. buvo priimti papildomai 5 darbuotojai, o artimiausiu metu numatoma priimti dar 10. Be to, nuo gegužės mėnesio buvo pailgintas informacijos centro darbo laikas pirmadieniais-ketvirtadieniais iki 18.00 val.
„Regitros“ duomenimis, nuo naujovių įsigaliojimo dienos naujų savininko deklaravimo (SDK) kodų sugeneruota apie 36,1 tūkst., iš jų internetu – net apie 25,4 tūkst., padalinyje – 10,7 tūkst. Taip pat apie 2 mln. jų iki šiol Lietuvoje registruotoms transporto priemonėms buvo sugeneruoti automatiškai.
Pardavėjas, pardavęs Lietuvoje jau registruotą transporto priemonę, dėl jos duomenų keitimo turi kreiptis į „Regitrą“ per 15 dienų nuo pirkimo–pardavimo sutarties pasirašymo.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.