Automobilį „be defektų“ „Autovici“ salone nusipirkęs kaunietis įsisuko į užburtą ratą (papildyta)

Ieškodamas automobilio dažnas stengiasi rasti optimalų kainos ir kokybės variantą, tačiau perkant naudotą transporto priemonę lengva gauti katę maiše. Pasirodo, taip gali nutikti ir naudotą automobilį įsigijus oficialaus markės atstovo salone.

[galerija kiek=”4″]

„Kas Vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojo pasakojimas – nusipirkęs naudotą automobilį „Peugeot Boxer“ iš UAB „Autovici“ vyras esą buvo apgautas. Anot kauniečio, už automobilį sumokėta 6 tūkst. eurų, o tai, jo žiniomis, apie tūkstančių eurų viršija tokių metų analogiškos komplektacijos automobilio kainą turguje.

„Tačiau panašu, kad rizika perkant iš specializuoto serviso ar iš turgaus yra ta pati, – apgailestavo klientas. – Komentaruose buvo nurodyta, kad automobilis neturi defektų, gero stovio. Pervedėme pinigus dar prieš pasiimdami, kadangi vadybininkas užtikrino, kad automobilis nors ir ne naujas, tačiau techniškai tvarkingas, suremontuotas, atpirktas iš klientų, tikra rida.“

Automobilį vyras atsiėmė Vilniuje, tačiau jau važiuodamas atgal į Kauną suprato, kad pirkinys nėra be trūkumų. „Užsidegė serviso lemputė, signalizuodama variklio ar degimo sistemos klaidą, bei nuodugniau apžiūrėję pastebėjome, kad neatsidaro mikroautobuso durys, – rašė kaunietis. – Buvo informuotas vadybininkas, kuris mus nukreipė į „Peugeot“ saloną Kaune, garantuodamas, kad visi gedimai bus pašalinti.“

Kaip teigia skaitytojas, kiekvieną dieną nuo gruodžio 11-osios šį automobilį varo į servisą ir palieka, tada jis grąžinamas, bet tuoj pat vėl signalizuoja apie gedimą. Kauno salono vadybininkai esą aiškina, kad remontas daug kainuoja, todėl nekeičia reikiamų detalių, o tik panaikina pranešimus skydelyje.

Po konflikto su darbuotojais, pasak vyro, automobilis pradėtas tvarkyti, tačiau atsirado naujų problemų. „Duris sutvarkė, kad atsidarytų iš vidaus, motyvuodami, kad remontas daug kainuoja. Įsėdus į automobilį radome sulaužytą langų pakėlimo klavišą, vos tik išvykus iš serviso skydelis išmetė naujas klaidas ABS bei EBD. Informavome servisą vėl, jie pasiūlė atvaryti automobilį pirmadienį – palikome, atgavome jį antradienį vakare, šoninės durys jau atsidarinėjo ir iš išorės, tačiau vadybininkas patarė jų geriau nedarinėti“, – krovininiam automobiliui tiesiog juokingu apribojimu stebėjosi skaitytojas.

Kaunietis jau buvo prarandąs viltį automobilį atgauti sutvarkytą, šiuo metu, jo teigimu, skydelyje šviečia variklio sistemos klaida, o trauka yra dingusi. Kovodamas su neteisybe nusivylęs klientas kreipėsi į „Kas Vyksta Kaune“ redakciją tikėdamasis, jog paviešinęs situaciją dar iki švenčių galės džiaugtis įsigytu automobiliu.

„Kas Vyksta Kaune“ žurnalistams susisiekus su UAB „Autovici“ atstovais šie leido suprasti, kad prievolės tvarkyti automobilį apskritai neturi, tačiau geranoriškai žiūri į iškilusią aibę nesklandumų, problema esą yra sprendžiama, su klientu komunikuojama.

Lyg mostelėjus burtų lazdele, vos portalui pradėjus domėtis istorija, anot skaitytojo, salonas pakeitė poziciją: „Staiga pats vadovas rado laiko išspręsti šitą situaciją ir pažadėjo priimti. Manau, pagaliau pajudės ledai.“

Papildyta gruodžio 20 d., 11.30 val.

Situaciją portalui „Kas vyksta Kaune“ pakomentavo „Autovici“ Kauno padalinio vadovas Mantas Lipkevičius:

Galime tik patikinti, kad nuo pat pradžių iš savo pusės atlikome viską, kad išspręstume šio kliento problemas ir tai padarėme savo sąskaita. Reikia turėti omenyje, kad „Autovici“ prekiauja ne tik naujais automobiliais, kuriems suteikiamos pilnos garantijos bei servisas, bet ir naudotais įvairaus amžiaus ir markių automobiliais. Savaime suprantama, kaip ir kiti dėvėtų automobilių pardavėjai, pastariesiems negalime suteikti jokių garantijų – automobiliai jau yra naudoti praeityje, įvairių savininkų ir skirtingomis sąlygomis.

Juos atsigabenę, atliekame nuodugnų techninį patikrinimą, transporto priemones testuojame, o parduodame tik įsitikinę, kad jos techniškai tvarkingos. Tai atlikta ir šiuo konkrečiu atveju – prieš parduodant, „Peugeot Boxer“ atlikta nuodugni apžiūra bei diagnostika, jį testuodamas mūsų specialistas įveikė daugiau nei 300 km. – pardavimo metu automobilis buvo techniškai tvarkingas.

Vėliau atsiradus gedimams, nuo pat pradžių geranoriškai ėmėmės juos tvarkyti. Paaiškėjo, jog dauguma sutrikimų kyla dėl netinkamai suderintos variklio valdymo bloko programinės įrangos, todėl ją atnaujinome, taip pat pakeitėme kai kurias automobilio dalis. Šiuo metu visi sutrikimai pašalinti, iš viso mums tai kainavo 800 EUR.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA