Šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ vyks jau trečiasis „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato etapas iš keturių. Čempionato taškai dėliojasi taip, kad kai kurie lenktynininkai galvodami apie ramesnį finalą rugsėjį jau dabar trasoje mėgins nagais dantimis brautis į priekį, kad finale kova dėl čempiono titulo taptų tik formalumu, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Šeštadienį – trečioji „Ring Challenge“ žiedinių lenktynių šventė „Nemuno žiede“ šį sezoną. Trasoje greičiausius ratus suks visas šimtas Lietuvos „Time Attack“ čempionato dalyvių, tačiau didžiausio žiūrovų dėmesio sulauks nuo pietų prasidėsiantys „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių sprinto važiavimai.
Tai jau trečiasis etapas iš keturių. Pirmieji du leido pamatyti, kas yra kas tarp Lietuvos žiedinių lenktynių mėgėjų ir išaiškino lyderius. Žiūrovams džiugu bus tai, kad aiškių lyderių, dideliu taškų skirtumu išsiveržusių į priekį neatsirado nei vienoje klasėje iš keturių. Tad kova vaikantis čempionų titulų prasidės tik būtent šiame etape.
Štai galingiausioje R3000+ klasėje laukia itin artima kova tarp Pauliaus Novako ir Tomo Smirnovo. Abu jie važiuoja „Subaru Impreza“ automobiliais ir juos skiria viso labo 9 taškai. Lietuvos čempionatas – ne „Formulė-1“, taškai skaičiuojami kitaip, tad šis skirtumas – nedidelis, galintis ištirpti vos vieno važiavimo metu, o jų šeštadienį bus net du. Ir per dieną bus galima užsidirbti net 42 taškus.
Favoritų bus bent penki
P. Novaką puikiai pažįsta ralio gerbėjai. Jis jau daug metų savo „Subaru“ valo trasą greičiausiems ralio sportininkams važiuodamas „nuliniu“ ekipažu. Tačiau šiemet sportininkas nusprendė sudalyvauti ir „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinėse lenktynėse.
„Na, po ralio reikia mašiną gerai nuplauti, pakeisti stabdžius po žvyrinių greičio ruožų, pasikeisti ratus su asfaltinėmis padangomis ir tik tada galiu važiuoti į žiedines lenktynes. Tikrai nesitikėjau, kad žiede, galingiausioje klasėje galiu ką nors pasiekti, tad rezultatai džiugina. Kita vertus, dar nieko ir nepasiekiau, dar dvi lenktynės laukia“, – komentavo P. Novakas, kurį šį savaitgalį bus galima sutikti ne ralyje, bet Kačerginės „Nemuno žiede“.
Šioje pat klasėje į trejetuką artimiausiose lenktynėse bandys įlįsti ir Titas Čapkauskas, kuris sugedus automobiliui dėl nefinišuotų paskutinių lenktynių nusirito į ketvirtą poziciją.
Visiems paminėtiems sportininkams čempionato įskaitos kortas sumaišyti atvažiuoja „Dream2Drive Junior“ komanda su savo „Volkswagen Scirocco N24“ automobiliu. Prie vairo sės pirmasis Lietuvos virtualių lenktynių čempionas Martynas Sidunovas. Nors ankstesnėse lenktynėse komanda negalėjo dalyvauti dėl automobilio gedimo ir iš kovos dėl čempionų titulo iškrito, Martynas alkanas pergalių ir senbuviams ramiai kvoti dėl taškų neleis.
Mergina prieš vyrus
R3000 įskaitoje labai artimai vienas su kitu kovoja Tadas Kaušakys ir Ignas Najus. Abu lekia su „BMW“, Ignui iki Tado trūksta 6 taškų. Abiejose lenktynėse šie sportininkai važiavo įsikibę į vienas kito atlapus. Pirmuose dviejuose važiavimuose abu parodė identiškus rezultatus – po vieną laimėjo, antrame etape geriau pasirodė Tadas, tad dabar Tadui teks bėgti, Ignui – vytis.
Iš karto už jų R3000, kitaip vadinamoje „BMW“ klasėje – dar viena mikro dvikova dėl podiumo. Trečioje vietoje su 56 taškų kraičiu laikosi Artūras Kliobavičius, neužleisdamas vietos vienintelei damai klasėje Mylitai Kiškytei, kuriai iki Artūro trūksta 6 taškų.
„Aš stengsiuosi trasoje nedaryti klaidų ir panaudoti visas sukauptas žinias ir vidinį ryžtą, nes tikrieji „arkliai“ slepiasi ne po variklio gaubtu, o galvoje“, – savo planą šeštadieniui kaip prasibrauti į trečią vietą čempionate išdavė baltu „BMW“ važiuojanti Mylita.
„Hondistai“ atsipalaidavę
R2000 klasėje lyderio poziciją 8 taškų persvara laiko Vilmantas Stanaitis su „Honda Integra“. Ir nors jam į nugarą kvėpuoja Paulius Mališauskas prie „Peugeot 306“ vairo, Vilmantas į „Ring Challenge“ važiuos kaip niekada ramus.
„Aš važiuoju savo malonumui. Jau antras etapas kažkaip savaime dėliojasi sklandžiai ir sėkmingai, technika laiko, pats stengiuosi neperspausti ir nedaryti klaidų. Automobilio nuo paskutinių lenktynių dar nejudinau, tad pasiruošimą pradėsiu tik dabar“, – eidamas į garažą valyti dulkių nuo „Hondos“ komentavo Vilmantas.
R1600 klasėje pagrindinė kova vyks vėl tarp dviejų jos lyderių: Audriaus Liutkevičiaus su „Honda Civic“ ir Gražvydo Mačiulaičio su „Honda CRX“.
Veiksmas šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje prasidės nuo pat ryto, kur greičiausią ratą įsukti bandys per 100 „Time Attack“ dalyvių. O žiūrovams įdomiausios kovos prasidės vidurdienį. Bilieto kaina į lenktynes – 5 eurai.