Nauja eismo tvarka Islandijos plente – kiti pakeitimai laukia po kelių mėnesių

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kapitalinei Islandijos plento rekonstrukcijai smarkiai pažengus, įvesti reikšmingi eismo pakeitimai. Viena pusė kelio uždaryta, o automobiliai per skiriamąją juostą nukreipiami judėti kita magistralės dalimi. Šitaip transporto srautai bus organizuojami visą vasarą.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos interaktyviame žemėlapyje nurodoma, kad nuo birželio 1 d. iki rugpjūčio 20 d. A1 kelio Vilnius-Kaunas atkarpoje tarp A. Miškinio (Kleboniškio) tilto ir „Megos“ eismas kreipiamas iš vienos kelio pusės į kitą. Čia susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, automobilių greitis ribojamas iki 50 km/val.

Islandijos plento rekonstrukcijos darbus vykdančios bendrovės „Fegda“ vadovas Žydrius Baublys „Kas vyksta Kaune“ nurodė, kad viena magistralės puse eismas bus organizuojamas apie tris mėnesius, iš esmės visą vasarą.

Po to transportas bus nukreiptas kita, tuo metu jau atnaujinta, kelio dalimi, o analogiški darbai vyks toje pusėje, kuria dabar važiuoja automobiliai. Taip bus iki gruodžio 15 d. ar šiek tiek anksčiau.

Didžiulė rekonstrukcija įsibėgėja: prie Kauno laukia nauji eismo pakeitimai 17 nuotr.

„Šiuo metu rekonstruojamoje Islandijos plento pusėje vyksta esamo asfalto demontavimas, naujų pagrindų tiesimas. Įrengiama nauja lietaus kanalizacija, vėliau bus dedamas skaldos pagrindas ir klojamas asfalto sluoksnis“, – vardijo Ž. Baublys.

Anot bendrovės „Fegda“ vadovo, viskas vyksta pagal grafiką, tiesa, sunkumų buvo tą dieną, kai reikėjo nukreipti eismą. Žmonės dirbo iki 3 nakties, procese dalyvavo ir policija, darbuotojai išvargo, kol buvo sužymėtos eismo juostos, sustatyti ženklai.

„Dabar trukdyti gali vienintelis faktorius – karštis. Žmonės normaliai gali dirbti esant ne aukštesnei kaip 27 laipsnių temperatūrai. Jeigu ji aukštesnė, darbo laiką jau turime riboti“, – šnekėjo Ž. Baublys.

Jis priminė kitose žiniasklaidos priemonėse kiek anksčiau sakęs, kad vasarą darbo laikas galbūt ilgės iki 18 val., idant rekonstrukcija vyktų sparčiau ir sukeltų mažiau nepatogumų – deja, dėl darbininkų saugumo ir sveikatos to padaryti neįmanoma. „Gal temperatūra ir nukris, bet pernai buvo visa tokia vasara“, – pastebėjo pašnekovas.

Vaizdas, prie kurio teks priprasti: Islandijos plente eismas vos juda 17 nuotr.

Tuo metu penktadienį kauniečiams ir kitų miestų gyventojams patraukus į pajūrį, dėl mažėjančio greičio ir pervažiavimo į kitą kelio pusę magistralėje judant nuo Vilniaus susidarė didžiulė spūstis.

Važiuojant nuo Vilniaus penktadienį susidarė didelė spūstis / „Facebook“ grupės „Kur stovi policija Kaune“ nuotr.

Situacijos nė kiek negerina ir čia fiksuojami nedideli eismo įvykiai. Šiuo metu, „Google Maps“ duomenimis, automobiliai stoja gerokai už Muravos sankryžos, srautas juda vangiai.

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad pirmasis grandiozinės Islandijos plento rekonstrukcijos etapas vyksta kelių kilometrų ruože – darbai prasideda iškart už Kleboniškio tilto ir tęsiasi iki Sargėnų sankryžos ties „Mega“. Planuojama, kad šio etapo rekonstrukcija bus baigta iki metų pabaigos ir kainuos apie 17,5 mln. Eur.

20 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Tarptautinės operacijos metu Lietuvoje sulaikyta šimtai tūkstančių suklastotų saldainių

Netoli Kauno atgabentos pirmosios kovos mašinos „Vilkas“

Vokietijoje dirbęs mokslininkas su žemėmis sumaišė garsiai nuskambėjusį V. Matijošaičio planą

Kauniečiai teiraujasi: gal jau ruoštis karui? (papildyta)

„Orus atlygis“ darbo skelbimuose lieka vis toliau už nugaros

Ant Seimo stalo - nauji ribojimai tabako gaminiams

Teisme prabilo tragišką avariją A. Juozapavičiaus prospekte sukėlusi moteris

Uždarius vieną pagrindinių Kauno jungčių, kelininkų laukia trys darbai

Ties derybų dėl koalicijos finišo tiesiąja žlugo „tvarkiečių“ frakcija

Seimas išsuko P. Gražulio uodegą: neleido patraukti baudžiamojon atsakomybėn