Savaitės viduryje Kaune, vienoje „Maximos“ parduotuvėje prie kasos buvo sulaikytas dešimtmetis: kasininkės bei apsauginių veiksmai ir parduotuvių tinklo politika įsiutino mamą, o dešimtmetį pravirkdė.
Į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja – jos dešimtmečiui sūnui Kovo 13 dieną Savanorių prospekte įsikūrusioje „Hyper Maximos“ parduotuvėje teko išgyventi sulaikymą. Ši nemaloni patirti įvyko tuomet, kai berniukas už pirkinius mėgino atsiskaityti jo vardu išduota banko kortele.
„Kai berniukas įdėjo kortelę ir paklausė kasininkės, ar jau gali įvesti kodą, kasininkė pasakė „palauk” ir iškvietė apsauginį“, – situaciją apibūdino moteris. Apsaugos darbuotojas paėmė iš dešimtmečio banko kortelę, o jaunąjį kaunietį nuvedė pas saugos tarnybos vadovą.
Tiesa, vaikas už pirkinius atsiskaitinėjo vienas, tad mama išskubėjo jo ieškoti, kai šis vis neatsiliepė telefonu, tačiau pamatytas vaizdas šokiravo.
„Vaikas susigūžęs, išsigandęs, ašaros akyse, <…> pažemintas, kaip nusikaltėlis vedamas per „Hyper Maximą“, – pasakojo kaunietė.
Moteris, pasakiusi apsaugos darbuotojui, kad kortelė priklauso vaikui, sužinojo tokio elgesio priežastį – pasirodo, visi vaikai, atsiskaitantys už pirkinius banko kortele, yra potencialūs vagys.
„Po valandos lyg nesava ėmiau suvokti, jog tai buvo niekingas, žeminantis tiek kasininkės, tiek apsauginių elgesys. Dalinuosi, nes tikrai nežinojau, kad vaikui nesaugu atsiskaityti banko kortele“, – teigė skaitytoja.
Papildyta kovo 18 d., 12:01 val: „Apgailestaujame dėl šio incidento. Mūsų kalbinti įvykio metu dirbę kolegos bei peržiūrėta vaizdo medžiaga leidžia daryti prielaidą, kad šią situaciją pavyko išspręsti ramiai. Pagal bendrovėje nustatytą tvarką, kasininkai neturi teisės suvedinėti už pirkėjus kortelių PIN kodo, juolab, kad kelis kartus suvedus neteisingą kodą, kortelė būtų užblokuota. Tad nepavykus atsiskaitymui kortele, kasininkė kreipėsi į kolegę, pasiteiraudama, kaip pasielgti, jei kortele nepavyksta atsiskaityti mažamečiui, kuri, akivaizdu, jam nepriklauso. Kasininkei su apsauginiu atėjus prie berniuko, jo mandagiai pasiteirauta, ar tai jo kortelė. Sužinojus, kad kortelė priklauso jo mamai, kuri tuo metu buvo kirpykloje, apsauginis pasisiūlė palydėti mažametį pas mamą, pas kurią atvedus berniuką, mandagiai paaiškinta visa susiklosčiusi situacija. Parduotuvės darbuotojai elgėsi pagal nustatytas tvarkas, tačiau bendravo mandagiai, nieko nekaltino ir nežemino“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.