A. Meškinio tilto dar vadinamo Kleboniškio tiltu laukia keletas bandymų, kurių metu bus ribojamas eismas. Vairuotojai turės apsišarvuoti kantrybe, nes eismas vyks kiek kitaip nei įprastai.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovų, pagrindinė tilto apžiūra vyks lapkričio 5 dieną, tad nuo 5 val. ryto iki 14 val. automobilių srautas bus nukreiptas vienu tiltu. „Tiltas per Nerį dešinėje kelio pusėje bus uždarytas, nes bus atliekami tilto statinis ir po to dinaminis bandymai. Minėtu laiku eismas tiltu bus draudžiamas ir visas transportas bus nukreiptas per kairėje kelio pusėje stovintį tiltą“, – teigė LAKD ryšių su žiniasklaida specialistas Laurynas Šlapšys.
Jo teigimu, gauti tiltų tyrimų duomenys bus palyginti su ankstesnių tyrimų duomenimis ir pagal tai bus nusprendžiama ką toliau su šiais tiltais daryti. „Abiejų tiltų esminės apžiūros buvo atliktos apžiūrint tilto laikančiąsias konstrukcijas iš lauko ir iš vidaus. Abiejų tiltų perdangų laikančiųjų konstrukcijų būklė iš lauko pusės visu perimetru buvo apžiūrima iš automobilinio tiltų inspektavimo bokštelio „MOOG”. Iš vidaus buvo apžiūrėtas kiekvienas dėžinio skerspjūvio blokas sužymint plyšius ir kitus defektus juose“, – paaiškino L. Šlapšys.
Pasak ryšių su žiniasklaida specialisto, tiltui per Nerį kairėje kelio pusėje buvo atliktas dinaminis bandymas nuo natūraliai judančių sunkiasvorių transporto priemonių apkrovų. Palyginus 2017 m. ir 1981 m. dinaminių bandymų duomenis buvo nustatyta, kad tilto dinaminiai rodikliai yra nepasikeitę ir perdangos standumas yra išlikęs toks pats, nors transporto srautai yra ženkliai išaugę. Tiltui per Nerį dešinėje kelio pusėje buvo atlikti teoriniai įražų ir įlinkių skaičiavimai ir sudarytas statinio ir dinaminio bandymų planas“, – paaiškino L. Šlapšys.
Darbus atlieka Kelių ir transporto tyrimo institutas.
Tiltas per Nerį dešinėje kelio pusėje buvo pastatytas 1964 m. ir iš kart po pastatymo jam buvo atlikti statinis ir dinaminis bandymai. Tiltas per Nerį kairėje kelio pusėje buvo pastatytas 1980 m. ir po pastatymo 1981 m. jam buvo atlikti statinis ir dinaminis bandymai. Abiejų tiltų perdangas sudaro įtemptojo gelžbetonio kintamo aukščio dėžinio skerspjūvio sijos. Kiekviena sija sudaryta iš atskirų segmentinių blokų, kurie tarpusavyje sutempti įtemptąja armatūra. Abiejų tiltų skaičiuojamosios schemos yra skirtingos.