Po praėjusį savaitgalį publikuoto teksto „Ar ne laikas Kaune naikinti troleibusus?“, kilo diskusija, ar tikrai verta juos naikinti.
Nors dalis kauniečių pritarė mintims, jog be troleibusų eismas vyksta greičiau ir su mažiau trukdžių, kai dalį troleibusų Kauno gatvėse pakeitė autobusai, vis dėlto atsirado ir tokių, kurie be troleibusų teigė neįsivaizduojantys miesto.
„Man juokinga. Velkasi tiek troleibusai, tiek autobusai, nes tokie yra grafikai, o ne dėl to, kad troleibusai nepavažiuoja, yra atgyvenos ir t.t.“ – teigė viena kaunietė. Pasak jos, jeigu miesto viešojo transporto didžioji dalis būtų troleibusai, o ne autobusai, išloštų keleiviai.
„Bilietų kainos tokios aukštos vien dėl autobusų, kurie „belenkiek“ ryja degalų. Jei būtų tik troleibusai, tai kainos išvis centai būtų… O kas stabdo eismą tai grafikai, va juos reikėtų tobulinti, nes jei sustojimuose atvažiavus reikia laukti dar porą minučių, tai patyliu“, – įsitikinusi pasakojo ji.
Kiti kauniečiai teigė, jog be troleibusų nebeįsivaizduoja Kauno. „O man, pavyzdžiui, patinka troleibusų zvimbimas. Man patinka, kai nereikia dusti stotelėse dėl išmesto autobuso dūmo. Dar man patinka tokie „bajeriai“ kaip nukrentantys troleibuso ūsai“, – teigė vienas iš troleibusus palaikančių portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų. „O jeigu reikia pastumti troleibusą, tai išvis jėga. Nes toks dalykas suvienija žmones. O žmonių suvienijimas yra geras dalykas. O tai bijom vieni į kitus pažiūrėti ar pasakyti vienas kitam „Laba diena, kaip sekasi?“ – optimizmu tryško vyras.
Dauguma troleibusus palaikančių kauniečių savo komentaruose taip pat pabrėžė, kad troleibusus tikrai reikėtų atnaujinti. Tiesa, atrodo, kad viešojoje erdvėje visuomet sklandys įvairios idėjos apie senesnį viešąjį transportą. Kol kas telieka džiaugtis, jog troleibusų tinklas yra pamažu naujinamas, perkamos naujesnės už kai kurias Kauno gatvėse šiuo metu važinėjančias transporto priemonės ir bandoma atsižvelgti į gyventojų pasiūlymus dėl tvarkaraščių.
Reikėtų tik nepamiršti, kad jau „atgyvenusias“ transporto priemones anksčiau ar vėliau pakeičia naujesnės ir modernesnės – taip Kaune jau buvo su Kauno arkliniu tramvajumi (konke) bei siauruoju geležinkeliu, kuriuos pakeitė išplėstas autobusų tinklas.