Eismo saugumo specialistai pastebi, jog ties vienu įvažiavimu į miestą nuolat driekiasi ilgi kamščiai. Daugelį vairuotojų pristabdo judri sankryža, tačiau pavesta parengti techninius projektus ir pradėti sankryžos platinimo darbus.
Savanorių, Šiaurės ir Pramonės prospektų sankryžoje – nuolatinės automobilių spūstys. Eismo saugumo komisija pritarė, jog būtina didinti eismo juostų skaičių, taip pagerinant vietos pralaidumą.
Eismo saugumo komisija pritarė, jog žalios vejos sąskaita, atvažiuojant į Kauną nuo Karmėlavos ar autostrados, padaryti papildomą juostą kairiajam posūkiui į Pramonės pr.
Po rekonstrukcijos būtų keturios juostos: viena į kairę, trimis juostomis galėtų įvažiuoti į Savanorių pr., nes už sankryžos taip pat yra trys juostos. Trečiąja juosta vairuotojai galės sukti ir į kairę, ir važiuoti tiesiai. Taip pat iš pirmosios sukti ir į Šiaurės prospektą.
Lengviau išvažiuoti Jonavos kryptimi
Atvažiuojantiems pačiu Pramonės prospektu, planuojama įrengti papildomą sekciją, kad vairuotojai visą laiką galėtų sukti į dešinę. Eismo saugumo komisijos manymu, tokia sekcija šioje sankryžoje galima, nes ten nėra pėsčiųjų perėjos.
Šiuo metu yra žalios rodyklės lentelė, tad norint išvažiuoti iš Kauno, tad reikia prie jos sustoti. Jeigu yra padaroma fizinė salelė, galima uždėti nuolat veikiančią sekciją su žalia rodykle, tad iš Pramonės pr. turėtų pralaidumas padidėtų dvigubai.
Įgyvendinus projektą, Muravos sankryžos pralaidumas gerokai padidės ne tik kairiuoju posūkiu įsukant į Pramonės pr., bet taip pat dešiniuoju posūkiu išsukant iš jo.
Kol kas nėra aišku, kada darbai iš popieriaus persikels į šią sankryžą, nes kol kas nėra tam numatytą pinigų. Skaičiuojama, jog Savanorių ir Pramonės prospektų sankryžos rekonstrukcijos darbai miestui kainuos mažiau, nei Savanorių per ir Tvirtovės alėjos sankryžos platinimo darbai, nes čia nereikia perkelti troleibuso linijas laikančių konstrukcijų. Apie, vadinamosios „Aklųjų“ sankryžos pertvarkas portalas „Kas vyksta Kaune“ skelbė savaitės pradžioje.