Šiandien posėdžiavusi saugaus eismo komisija sprendė per 20 klausimų, kurie parengti atsižvelgus tiek į savivaldybės skyrių, tiek miesto bendruomenės ar policijos pasiūlymus.
Šį kartą daugiausiai diskusijų sukėlė Vytauto Didžiojo ir Kauno technologijos universitetų prašymai, kuriais buvo prašoma iškelti taksi sustojimą Vienybės aikštėje šalia KTU centrinių rūmų, sutvarkyti Vienybės aikštės grindinio plyteles, įrengti tinkamą neįgaliųjų nuvažiavimą iš Vienybės a. (Laisvės al. pusėje ties keliuku, vedančiu į mokamą stovėjimo aikštelę), sudarant neįgaliesiems galimybes saugiai pasiekti KTU Centrinius rūmus ir VDU priklausantį pastatą, užtikrinti nelegalaus parkavimo Vienybės a. (Laisvės al. pusėje) panaikinimą bendradarbiaujant su universitetais, apriboti maksimalų leistiną greitį iki 40 km/val. K. Donelaičio g. atkarpoje nuo S. Daukanto g. iki A. Mickevičiaus g., apriboti maksimalų leistiną greitį iki 40 km/val. Studentų g. atkarpoje nuo Rytų g. iki Gričiupio g. ir pritaikyti K. Donelaičio g. atkarpą nuo S. Daukanto g. iki A. Mickevičiaus g. pereiti neįgaliesiems, turintiems judėjimo ir regos negalias.
Daugeliui šių prašymų komisija pritarė, tačiau diskusijos prasidėjo, kai komisijos nariai priėjo prie greičio ribojimo klausimo svarstymo. Pasigirdo alternatyvių siūlymų įrengti papildomą pėsčiųjų perėją ties VDU, studentų atstovas pristatė srautų tyrimo skaičius, kuriais nustatyta, jog per dvi dienas buvo suskaičiuota arti 5000 studentų ir daugiau nei pusė Donelaičio gatvę kerta ne perėjoje.
Ilgametis buvęs Kauno policijos vadas Gediminas Žemaitis, studentams pristačius tyrimo rezultatus juos paragino ne skaičiuoti pliką statistiką, o susirašyti taisykles pažeidinėjančių studentų pavardes ir vėliau kiekvieną asmeniškai pamokyti.
Policijos atstovų buvo prašoma pastatyti automobilių greitį stebintį nežymėtą automobilį, tačiau pareigūnai atsakė, jog Donelaičio gatvėje nėra tinkamos vietos, kur pareigūnai galėtų pastatyti savo automobilį tvarkingai, nes gatvė yra pakankamai siaura, viena eismo juosta skirta viešajam transportui. Pareigūnai taip pat priminė, kad prieš kurį laiką šioje vietoje bandė kontroliuoti, kaip pėstieji laikosi eismo taisyklių, tačiau prasidėjus nuobaudoms, dalis nubaustų asmenų kreipėsi į teismą ir nuo to laiko kontrolė šioje vietoje nevykdoma.
Taip pat buvo užsiminta, kad eismo saugumo problemos šioje vietoje nėra, nes studentai, kirsdami Donelaičio gatvę ne pėsčiųjų perėjoje, tai daro, kai ties Vienybės aikštės perėja dega raudonas šviesoforo signalas ir tuo metu automobiliai gatve nevažiuoja.
Papildomai aptarta galimybė įrengti Vienybės aikštės šviesoforo signalus atkartojantį pėsčiųjų šviesoforą ties universitetu, jei jis atrastų piniginių lėšų. Toks šviesoforas veiktų sinchroniškai su įrengtu už 100 metrų.
Komisijos nariai ilgai diskutavę šiais klausimais, pritarė daugeliui klausimų, išskyrus greičio ribojimui.