Karštą vasaros dieną troleibusu važiavusi kaunietė kaito kaip pirtyje. Dėl tokios kelionės skundą „Kauno autobusams“ pateikusi moteris tokio bendrovės atsakymo nesitikėjo.
„Prašau pakalbinti „Kauno autobusų“ valdžią, kodėl kankina klientus“, – naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ adresuotą laišką pradėjo kaunietė. Moteris pasidalijo ir elektroninių laiškų nuotraukomis, kuriuose matomas jos skundas bei „Kauno autobusų“ atsakas.
Rugpjūčio 18 dieną iš S. Žukausko gatvės link Kauno centro vykusi kaunietė „Kauno autobusams“ rašė: „Neveikia kondicionierius, tiesiog neįjungtas, orlaidės atvertos, net uždusti galima. Lauke 30 laipsnių karščio, kodėl tokios gyvuliškos sąlygos? Kaip galima tikėtis, kad žmonės naudosis viešuoju, jei tokios sąlygos?“
Moteris sulaukė ir „Kauno autobusų“ atsako, kuriame teigiama, kad jos minėtame troleibuse „nėra numatyta ir sumontuota keleivių salono kondicionavimo sistema. Kondicionuojama tik vairuotojo darbo vieta.“
Toks bendrovės atsakas supykdė moterį, tačiau ji turi pasiūlymą „Kauno autobusams“.
„Gavau tokį atsakymą. Tą pačią dieną važiavau kitais dviem troleibusais, malonu važiuoti buvo. Jei neįrengtas kondicionierius, tai gal galima tokių troleibusų neleisti į trasą. Gal tegul atžymi transportą, kuris be kondicionierių? Tai žmonės galės rinktis, kuo važiuoti“, – siūlė ji.
Apie Kauno viešojo transporto kondicionavimo ypatumus plačiau skaityti galite čia.