Antradienį sutriko socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ ir „Messenger“ veikla – jų naudotojai negali prisijungti prie savo paskyrų. Situaciją pakomentavo IT saugumo ekspertas Lukas Apynis.
Kaip jau skelbėme, jungiantis prie šių socialinių tinklų rodoma klaida, prisijungti prie paskyrų neleidžiama ir prašoma bandyti vėliau.
Kaip galima matyti internetiniame puslapyje downdetector.com, daugiausiai sutrikimų fiksuota apie 16.00 val.
Taip pat, kaip skelbiama downdetector.com, sutrikimai fiksuojami ir kitose internetinėse svetainėse, tokiose kaip: „YouTube“, „Google play“, „Threads“, „Google“, „X (Twitter)“, „Gmail“, „TikTok“, „Snapchat“ ir kitose.
„Baltimax“ kibernetinio saugumo inžinierius ir ESET specialistas Lukas Apynis pastebi, kad šis sutrikimas paveikė ne tik socialinį tinklą „Facebook“, bet ir socialinį tinklą „Instagram“, susirašinėjimo programėlę „Messenger“ bei mikrotinklaraščių ir socialinių tinklų paslaugą „Threads“.
„Dauguma vartotojų susidūrė su problema, kai automatiškai buvo atjungti nuo socialinių tinklų. Kol kas slaptažodžių keisti nereikia, tai yra „Meta“ paslaugų sutrikimas“, – komentuoja IT ekspertas Lukas Apynis.
Kibernetinio saugumo ekspertas L. Apynis pastebi, kad nuo pirmojo pranešimo apie sutrikimą, internetinę platformą, realiu laiku vartotojams teikiančią informaciją apie įvairių svetainių ir paslaugų būseną, „Downdetector” pasiekė daugiau nei 300 000 pranešimų.