Nuo rugsėjo 13 d. Vyriausybei įvedus papildomus apribojimus dėl COVID-19 plitimo valdymo, „Regitros“ paslaugų teikimas nesikeis. Padaliniuose ir toliau bus aptarnaujami visi klientai be išimties.
Toks sprendimas priimtas atsižvelgus į kelis faktorius – ne visas paslaugas galima suteikti nuotoliu būdu, įmonės didžioji darbuotojų dalis jau yra pasiskiepiję, o paslaugos ir toliau bus teikiamos laikantis visų būtinųjų apsaugos priemonių. Gyventojai taip pat kviečiami būti atsakingais ir, jei paslaugą galima gauti nevykstant į padalinį, o internetu, tokia galimybe ir naudotis.
„Regitra“ į elektroninę erdvę yra perkėlusi nemažą dalį paslaugų. Tai buvo padaryta ne tik dėl pandemijos, bet ir matomo augančio klientų poreikio vieną ar kitą paslaugą atlikti internetu. Tačiau dėl paslaugų specifiškumo ir skirtingų klientų situacijų, ne visos paslaugos visa apimtimi gali būti suteikiamos bekontakčiu būdu, būtina atvykti į padalinį. Todėl remiantis Vyriausybės nutarimu bei įvertinus įmonės paslaugų specifiką ir priimtas sprendimas aptarnauti visus klientus.
Įmonė pranešime spaudai atkreipia dėmesį, kad nemaža dalis gyventojų internetu gali užsisakyti vairuotojo pažymėjimą, pranešti apie parduotą ir įsigytą transporto priemonę, įregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų/ sugadintų bei kt. Elektroniniai užsakymai pristatomi į paštomatą arba tiesiai į namus.
Tad klientai kviečiami būti atsakingais, pasitikrinti, ar paslaugą galima gauti nuotoliniu būdu ir, jei taip, siūloma naudotis elektroninėmis paslaugomis.
Kadangi padaliniuose bus aptarnaujami visi klientai, kaip ir iki šiol jiems privaloma dėvėti veido kaukes arba respiratorius. Klientų prašoma laikytis ir saugaus 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, jei yra galimybė, atsiskaityti banko mokėjimo kortele.