Ilgai pokyčių nemačiusi Kauno pilies sankryža pirmadienį užsivėrė mažiausiai trims mėnesiams. Grandiozinės rekonstrukcijos metu numatyta kapitaliai atnaujinti Kauno pilies žiedą ir jo prieigas bei suremontuoti P. Vileišio tiltą. Planuojama, kad darbai tęsis iki rugsėjo 1-osios. Tuo metu kauniečiai fiksuoja ir pirmąsias transporto priemonių spūstis – Varnių tiltas, anot vairuotojų, vos juda.
Uždarius svarbią miesto arteriją pirmadienio rytą transporto priemonių spūstis kauniečiai jau fiksuoja ties Varnių tiltu. „Kaunas vienas didelis kamštis”, – praneša į darbą skubėjusi kaunietė.
Kaip jau rašyta, didžiosios rekonstrukcijos darbų planas apims net keletą zonų: bus remontuojamos P. Vileišio tilto deformacinės siūlės, atnaujinamos Kauno pilies žiedo, Šauklių bei Šv. Gertrūdos gatvių važiuojamosios dalys ir šaligatviai. Taip pat numatyta keisti kontaktinį troleibusų tinklą.
Daugiau šia tema
Po atnaujinimo pagerės susisiekimas viešuoju transportu – suplanuota papildomą A juostą įrengti dar prieš įvažiuojant į sankryžą Šauklių gatve nuo Šv. Gertrūdos g. Dėl to autobusams ir troleibusams nebereikės stovėti vienoje eilėje su automobiliais. Kauno pilies stotelė taps kur kas erdvesnė viešajam transportui ir keleiviams.
Taip pat bus padidintos saugumo salelės ties žiedine sankryža. Jų funkcija – užkirsti kelius pavojingam ir neleistinam transporto priemonių manevravimui žiedu.
Daugiau patogumų sulauks ir pėstieji – platės šaligatviai Šv. Gertrūdos gatvėje nuo Šauklių g. iki pat Laisvės alėjos.
Kapitalinį remontą, kurio vertė sieks apie 3 mln. eurų, atliks konkursą laimėjusi akcinė bendrovė „Kauno tiltai“.
Uždarius miesto arteriją pirmadienio rytą transporto priemonių spūstis kauniečiai įamžino ties Varnių tiltu.
Realaus laiko informacija apie eismo sąlygas Kaune skelbiama čia.