Planuojant tvarkyti Kauno marių įlanką ir įrengti čia uostą, Kauno savivaldybė ruošiasi numatyti vietas ir įkainius, kad ten šiuo metu laivus laikantys savininkai galėtų juos teisėtai perkelti kitur.
Kaip rašoma savivaldybės tarybai teikiamo sprendimo aiškinamajame rašte, ruošiantis pradėti statyti uosto ir buriavimo mokyklos sporto bazę R. Kalantos gatvėje 130, imtasi drausminti laivų savininkus, kurie visoje teritorijoje laiko laivus bei jiems transportuoti skirtas priekabas.
Pasak savivaldybės, ši įranga „teršia pakrantės vaizdą, stovi neleistinoje vietoje“, todėl savininkai įspėti juos iškelti. Vis dėlto tuomet laivų savininkai kreipėsi į seniūniją, klausdami, kur jiems savo laivus ir įrengimus statyti, todėl nuspręsta bendrovei „Parkavimas Kaune“ perduoti aikštelę netoli minėtos teritorijos ir suteikta galimybė leisti čia už numatytą mokestį laikyti laivus ir jų priekabas.
Sprendimo projektu į vietų, kuriose imamas mokestis už ilgalaikį stovėjimą, sąrašą įtraukta ir R. Kalantos g. 128–130 esanti teritorija, kur numatyta galimybė statyti laivus vieno ar trijų mėnesių laikotarpiui.
Priekabą su laivu mėnesiui Kaune esančiose aikštelėse palikti bus galima už 25 arba 34 eurus priklausomai nuo stovėjimo vietos, trims mėnesiams – už 75–100 eurų. Tuščia laivų priekaba kainuos pigiau – nuo 13 eurų mėnesiui.
Kauno miesto savivaldybės planuojami įlankos sutvarkymo darbai susideda iš trijų dalių: čia bus įrengta sporto mokyklos „Bangpūtys“ bazė buriuotojams, prieplauka ir sutvarkyta aplinka.
Planuojama sutvarkyti įlankos krantus, išvalyti brūzgynus ir pritaikyti laisvalaikiui, įrengti parko erdves, pasivaikščiojimo takus, aikšteles turistiniams autobusams ir sportui. Čia turėtų tai pat planuojama įrengti 300 laivų prieplauką su elektros ir vandens prievadais bei įranga nuotekoms išpumpuoti iš laivų.
Ant kranto planuojamos patalpos, kur būtų dušai, tualetai, skalbimo patalpos.
Šiems planams priešinosi Turistinių burlaivių savininkų asociacija. Ji teigė, kad savivaldybė savo projektą parengė neatsižvelgdama į jų su visomis institucijomis suderintą šiuo metu įrengtą infrastruktūrą, ir baiminosi, jog laivų laikymas gali pabrangti keletą kartų.