Sutriko „Smart-ID“ veikla: stoja visos bankinės operacijos (atnaujinta)

delfi.lt 2019/09/10 13:10

Antradienį DELFI skaitytojai pranešė, kad sutriko „Smart-ID“ paslauga. Gyventojai negali prisijungti prie elektroninės bankininkystės sistemų, atsiskaityti už prekes internetu. Skelbiama, kad paslauga laikinai nepasiekiama.

Skaitytojai pranešė, kad prisijungti programėle neįmanoma prie SEB ir „Swedbank“ bankinių sistemų.

DELFI kreipėsi į Lietuvos bankų asociaciją, bet informacijos apie sutrikimus organizacija neturėjo. Informacija tikslinama ir bus pateikta artimiausiu metu.

Programėle bandantys pasinaudoti klientai gauna klaidos pranešimą / DELFI nuotr.

Estijos bendrovė „SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje. Šį sprendimą savo klientams siūlo visi didieji Lietuvos bankai.

Balandžio mėnesį buvo skelbta, kad Lietuvoje šia indentifikacijos programėle naudojosi 830 tūkst. gyventojų.

Papildyta 13.36 val.

„SK ID Solutions“ atstovas Artūras Mankevičius DELFI sakė, kad sutrikimas pastebėtas antradienį 12.45 val.

„Dabar specialistai aiškinasi priežastis. Kai bus išsiaiškintos priežastys, bus galima suteikti daugiau informacijos“, – sakė jis.

Atnaujinta 14.18 val.

Apie 13.40 val. Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius pranešė, kad paslaugos teikėjas, Estijos bendrovė „SK ID Solutions“, informavo pašalinęs sutrikimus.

„Šalyje veikiančių bankų interneto bankininkystės paslauga veikė ir veikia kaip įprastai. Atsiprašome bankų klientų dėl nepatogumų ir, susidūrus su „Smart-ID“ trikdžiais, rekomenduojame rinktis alternatyvius prisijungimo prie internetinės bankininkystės būdus – kodų generatorių arba mobilųjį parašą“, – sakė jis.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA