Nuo Akademijos link „Megos“ A5 keliu važiuojantys vairuotojai nebestoja kurį laiką įprastu vaizdu čia tapusioje spūstyje. Daugiau kaip mėnesį vykęs Česlovo Radzinausko tilto remontas šios savaitės viduryje baigtas, eismui atlaisvintos abi magistralės juostos. Tiesa, tiltas jau prašosi darbų kitose vietose.
Kaip „Kauno dienai“ sakė remontą atlikusios bendrovės „Tiltuva“ direktorius Vytautas Vancevičius, važiuojamojoje dalyje darbai jau baigti, eismas IX forto kryptimi vyksta, kaip įprasta. Darbininkai kurį laiką dar plušės po tiltu, tačiau transporto srautų judėjimui įtakos tai neturės.
V. Vancevičius dienraščiui teigė, kad kitoje tilto pusėje, kuri aptarnauja Marijampolės kryptimi važiuojančius vairuotojus, deformacinių siūlų būklė gera ir jų keisti neketinama, tačiau susirūpinimą kelia toje pačioje pusėje, tik kitame gale esančios tilto ir prietilčio jungtys. Šioms siūlėms remonto gali prireikti po vienerių-dvejų metų.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad Č. Radzinausko tilto deformacinės siūlės pradėtos keisti pačioje rugpjūčio pabaigoje, o darbai vairuotojams sukėlė nemenkų nepatogumų. Uždarius po vieną eismo juostą, spūstys smarkia apkrautoje magistralėje nutįsdavo iki pat Mastaičių.
[susije_video kurie=””]
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus patarėjas Saulius Jansonas rugsėjo pirmoje pusėje portalui sakė, kad techniškai sudėtingo siūlių keitimo smarkiai paspartinti neįmanoma.
Visgi skaitytojai ne kartą sakė uždarytoje juostoje nematantys itin intensyviai dirbančių tilto remontininkų – esą darbininkai ant tilto pasirodydavo vėlyvą rytą ir nepasivargindavo dirbti ilgiau negu iki ankstyvo vakaro. LAKD atstovai tuomet tikino, jog žmonių važiuojamojoje dalyje nematyti, nes jie turi veiklos ir po tiltu.
Abi A5 magistralės juostos ant Č. Radzinausko tilto buvo laikinai atidarytos rugsėjo pabaigoje Kaune vykusio popiežiaus Pranciškaus vizito Kaune metu, tačiau tuoj po to darbininkai vėl sugrįžo.