Devintosios didžiausios Baltijos šalyse progreso konferencijos LOGIN 2015 dviejų dienų „atlaidus“ vainikavo Lietuvos interneto apdovanojimai. Juose triumfavo ir portalo „Kas vyksta“ rengiamas interaktyvus pokalbių šou „Kitokie pasikalbėjimai“.
Baigiamajame renginyje paskelbti 2015 metais labiausiai Lietuvos interneto kultūrai nusipelnę asmenys, įmonės ar interneto raidą labiausiai paveikę projektai bei judėjimai. Interneto vartotojų ir komisijos sprendimu 25 kategorijų laimėtojai išrinkti iš beveik 500 nominuotų projektų ar kandidatų.
Pagrindinių nominacijų laimėtojai:
Metų starto titulą pelnė interaktyvių diskusijų formato renginių ciklas „Kitokie pasikalbėjimai“, kur su kauniečiais ir vilniečiais savo patirtimi, patarimais ir pastebėjimais dalijasi garsios bei įdomios Lietuvos asmenybės.
Metų žmogumi internete šiais metais tapo naujas Vilniaus meras Remigijus Šimašius, aktyviai dalyvaujantis socialinėje erdvėje bei rašantis savo internetinį dienoraštį.
Laurai už asmeninį tinklalapį atiteko TS-LKD pirmininkui – Gabrieliui Landsbergiui ir jo svetainei, kuri nereikalauja administravimo – atsinaujina pati, naujausią informaciją pasiimdama automatiškai.
Metų elektroniniu naujienlaiškiu tapo „CityBee – ilgos draugystės pradžia” animuotas naujienlaiškis. „City Bee“ automobilių dalijimosi paslaugų programėlė pelnė apdovanojimą kaip geriausia mobilioji programėlė.
„Personažo arba laidos vedėjo internete“ titulą pelnė Panda iš projekto „Myliu Pandą“, kurie save apibūdina kaip nacionalinę džiaugsmo kampaniją, grindžiamą pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis.
Geriausiu kategorijoje „Youtube kanalas“ pripažinta „Ežys“ paskyra. „Ežys“ gali didžiuotis tapęs ir Metų prekės ženklu internete.
Geriausia socialinių medijų kampanija tapo kampanija „Man ne dzin“, kurios ištakos siekia dar 2004 metus, kai Lietuvos piliečiai pirmą kartą dalyvavo Europos Parlamento rinkimuose.
Asmeninės socialinės paskyros laurus pelnė „Facebook“ paskyra „Sentimentai“.
Žalia juostelė „Ačiū miško Broliams!“ tapo geriausia „Korporatyvinės paskyros / kampanija socialinėje erdvėje“ kategorijoje bei paskelbta Metų prekės ženklu socialinėje erdvėje.
Nominacijoje „E-paslaugos ar produkto tinklalapis“ įvertinta elektroninių atsiskaitymų sistema „Paysera“.
El. prekybos tinklalapiu tapo elektroninė vyriškų priežiūros priemonių parduotuvė „Sukausa.lt – ne tik barzdotam gyvenimui“.
Geriausia interneto svetaine tapo „Jaunimo linijos“ interneto puslapis, kuriame bet kuriuo metu galima gauti anonimišką pagalbą el. būdu, rasti informaciją apie psichologinę pagalbą bet kuriame Lietuvos miestelyje, susikurti savo atsigavimo planą ar sužinoti, kaip padėti sau ar savo artimiesiems, galvojantiems apie savižudybę.
Įspūdingiausiu Interneto svetainės dizainu pripažintas kūrybinių industrijų konferencijos „WHAT’S NEXT?“ puslapio dizainas.
„Kultūriniu / edukaciniu ne pelno siekiančiu tinklalapiu“ pripažinta kampanijos „Be patyčių“ interneto svetainė, kur vaikai, tėvai ir švietimo įstaigų darbuotojai gali rasti įvairios naudingos informacijos, susijusios su patyčiomis, jų prevencija ir patyčių situacijų sprendimu.
Geriausiu mobiliuoju tinklalapiu tapo automobilių skelbimų portalo „Autoplius.lt“ mobilioji versija.
Geriausias nominacijoje „Interaktyvi reklama / kampanija“ tapo projektas „Lietuva Tavo delne“. „Lietuva Tavo Delne“ – tai tiesioginės transliacijos iš gražiausių ir įdomiausių Lietuvos vietų 3G ir 4G/4G+ „Bitės“ tinklu.
Kategorijoje geriausias „Internetinis filmas / serialas / laida“ laurus nušlavė pirmasis lietuviškas internetinis serialas „Serialas“.
Geriausiu virusiniu vaizdo įrašu tapo socialinis eksperimentas „Vertimas“. Šiuo virusiniu vaizdo klipu reklamuojama interneto svetainė svetimageda.lt. Šia kampanija Lietuvos žmogaus teisių centras kviečia nebūti abejingais ir aktyviai prisidėti prie kovos su patyčiomis dėl rasės, tautybės, seksualinės orientacijos, lyties, religijos ar tiesiog – kitokių pažiūrų.
Lietuvių projektas, kuris skelbia ir dalinasi dizaino bei meno naujienomis, „Bored Panda“ pelnė laurus kategorijoje „Žiniasklaidos portalas, projektas ar tinklalapis“.
Metų žaidimu tapo lietuviškas žaidimas naršyklėje „Topmiestai.lt“, paremtas tekstu, kuriame žaidimo kūrėjai kviečia apginti savo miesto vardą bei įrodyti, kad jis neprastesnis už kitus.
Metų eksporto titulu apdovanota Lietuvos mobiliųjų programėlių kūrimo „Lemon Labs“ kompanija, nesenai tapusi Wahanda dalimi.
Metų agentūros titulą pelnė skaitmeninių sprendimų agentūra „SuperYou“.