Į Kauno miesto biudžetą surenkama rinkliava už išorinę reklamą per metus išaugo beveik 200 tūkst. eurų. Pasak specialistų, tai lėmė efektyviai dirbantis Viešosios tvarkos skyrius ir didėjantis skaidrų verslą propaguojančių įmonių skaičius.
Rinkliava už išorinę reklamą 2013 m. Kaune sudarė 544 tūkst. eurų (1,88 mln. Lt). Tuo tarpu pernai miesto biudžetą papildė 733 tūkst. eurų (2,52 mln. Lt).
Pasak Kauno miesto savivaldybės Licencijų ir paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotojos Sonatos Šėlienės, didelę įtaką rinkliavos surinkimui turėjo pagausėjusios Viešosios tvarkos skyriaus darbuotojų pajėgos ir jų efektyvios prevencinės priemonės.
„Savivaldybės specialistai savo darbą atlieka gerai. Aišku, rinkliavos padidėjimą lėmė ir tai, jog daugėja skaidrų verslą propaguojančių įmonių, kurios legalizuoja reklamas“, – pastebėjo S. Šėlienė.
Anot savivaldybės administracijos direktoriaus Dainiaus Ratkelio, prieš keletą metų Viešosios tvarkos skyriui buvo iškeltas uždavinys skatinti verslininkus susimokėti elementarius mokesčius ir rinkliavas.