Šiame technologijų amžiuje skaitmeninė reklama šoktelėjo į populiarumo viršūnę ir buvo įtraukta kone į kiekvieno verslo rinkodaros strategiją. O vienas iš patraukliausių tokios reklamos tipų yra Google Ads, dar vadinama „Adwords reklama“ ar tiesiog „Google reklama“.
Pastaroji šiuolaikiniame reklamų kontekste yra labai galingas ginklas, suteikiantis galimybę pasiekti labai plačią tikslinę auditoriją bei sėkmingai didinti pardavimų apimtis.
Kas yra ta garsioji Google Ads?
Google Ads yra „Google“ sukurta ir valdoma internetinės reklamos platforma, suteikianti galimybę juridiniams ar fiziniams asmenims savo mokamas reklamas rodyti tokiuose kanaluose kaip „Google“ paieška, įvairios mobiliosios programėlės, „YouTube“ platforma, internetinės svetainės.
Svarbu tai, kad reklamos užsakovas moka už realius paspaudimus, taigi už rezultatą.
Ši reklama per „Google“ unikali ir tuo, kad ji tinka visiems, nepriklausomai nuo verslo dydžio, prekių ar paslaugų tipo. Todėl išbandykite Google Adwords paslaugas, jei esate:
● smulkus, vidutinis ar didelis verslas;
● vykdote e. parduotuvės veiklą;
● teikiate paslaugas: odontologijos, siuvimo, gydymo, medžio apdirbimo, rinkodaros ar bet kokias kitas;
● esate turinio kūrėjas.
Kaip veikia Google Ads reklama?
Pagrindinis šios reklamos išskirtinumas – sąsaja su vartotojus dominančiu ir ieškomu turiniu. Naudojant Google Adwords reklama rodoma būtent tiems vartotojams, kurie ieško panašių produktų ar paslaugų, naršo susijusios tematikos turinį internete.
Kokie Google Ads reklamos privalumai?
Šis reklamos tipas išpopuliarėjo ne veltui – reklama „Google“ suteiks puoštą privalumų jūsų verslui. Tad kodėl gi nepasinaudojus tokia galimybe!
● Pasiekiama tikslinė auditorija – reklama rodoma tik tiems žmonėms, kurie ieško analogiškų prekių ar paslaugų.
● Rezultatų sparta – Google reklama pradeda veikti iš karto, kai paleidžiama reklama.
● Paprasta kontroliuoti biudžetą – Google Adwords paslaugos suteikia galimybę nusistatyti limitą: dienos, mėnesio, pradėti su minimaliu biudžetu, bet kada jį keisti.
● Analizės galimybės – galėsite matyti kiekvienos reklamos efektyvumą: parodymus, paspaudimus, ir pagal tai kontroliuoti jai skiriamą biudžetą, matyti atsiperkamumą, optimizuoti visas turimas reklamas.
● Mokėjimas tik už rezultatus – jums nereikės mokėti už tai, kad jūsų reklama bus parodyta potencialiam vartotojui, nes su Google Ads mokama už paspaudimus, vartotojo veiksmus (pavyzdžiui, registraciją ar įsigijimą).
Google Ads reklamos tipai
Reklamos Google Ads platformoje yra skirtingų tipų. Išskirkime populiariausius formatus:
● Paieškos reklama (reklama Google paieškos sistemoje) – tai tekstinės reklamos, rodomos prie paieškos rezultatų, vartotojui ieškant informacijos pagal konkrečius raktažodžius.
Kodėl verta rinktis? Vartotojus reklama pasiekia jiems renkantis prekes ar paslaugas, ieškant informacijos, priimant sprendimą; yra galimybė vartoti aktualius raktažodžius; mokama už paspaudimus.
● „YouTube“ reklama – vaizdo įrašai, vartotojams rodomi prieš „YouTube“ klipą, jo metu arba po jo.
Kodėl verta rinktis? Patrauklus vaizdo turinys „užkabina“ potencialius klientus; pasiekiama labai didelė auditorija; yra galimybė reklamas pritaikyti pagal žiūrovų įpročius.
● Vaizdinė reklama – šiam tipui priskiriami baneriai, rodomi „Google“ partnerių svetainėse.
Kodėl verta rinktis? Prisideda prie žinomumo didinimo; leidžia reklamas pritaikyti pagal vartotojų ypatumus, pavyzdžiui, pomėgius; geras sprendimas pakartotinei rinkodarai.
● Prekių reklama – konkrečių produktų reklamos su nuotraukomis, kainomis ir nuorodomis į tuos produktus.
Kodėl verta rinktis? Vartotojams lengva palyginti kainas; padeda skatinti pardavimus.
Kokia yra Google reklamos kaina?
Atsakyti tiksliai, kokia būtent jums bus Google Adwords reklamos kaina, sudėtinga, nes įtakos jai turi nemažai aspektų.
Google Adwords kaina priklauso nuo raktažodžių konkurencingumo, reklamos kanalo, konkurencijos jūsų pasirinktoje srityje, nuo jūsų tikslų, reklamos pozicijos ir kitų kriterijų. Norėdami sužinoti tikslią kainą susisiekite su šias paslaugas teikiančiais specialistais.
Galimi keli kainodaros modeliai: mokestis už paspaudimą, mokestis už 1 000 parodymų, mokestis už konkretų vartotojo veiksmą.
Domina Google Ads reklama: nuo ko pradėti?
Ads reklama gali duoti labai puikius rezultatus, tačiau svarbu nuo pat pradžių viską atlikti tinkamai. Būtent todėl, jei domina Google Ads paslaugos, geriausia pasikliauti šios srities profesionalais, išmanančiais visus Ads reklamos niuansus.
Jūsų partneris gali būti „Demo agency“ komanda, siūlanti visas „Google“ reklamos paslaugas: nuo strategijos kūrimo iki galutinio rezultato. Taip pat susisiekite su specialistais, jei reikalinga Google Ads konsultacija: dvejojate, ar Google reklamos paslaugos jums reikalingos, nežinote, nuo ko pradėti, kiek kainuoja „Google“ reklama ar turite kitų klausimų šia tema.
Profesionalai žino visas šios reklamos galimybes, subtilybes, padeda išvengti klaidų ir optimaliausiai panaudoti jūsų turimą biudžetą.
„Google“ reklama – pažangus ir didelę galią turintis įrankis, siekiant didinti žinomumą, pritraukti daugiau klientų, skatinti pardavimus.