„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

ELTA2025/02/08 20:10
Asociatyvi / DELFI nuotr.
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.

„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.

Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d. 

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA