Kauno rajono Vijūkų ir Giraitės apylinkių gyventojai jau maždaug pusę metų neturi normalaus geriamojo vandens tiekimo. Apie tai „Delfi“ pranešė rajono gyventojas Edvardas, kuris piktinosi, jog už tiekimą atsakinga bendrovė „Kauno vandenys“ nieko dėl to nedaro. Situacija pradėjus domėtis žiniasklaidai, „Kauno vandenys“ nurodė, jog problemą jau išsprendė.
Sausio 20-ąją gyventojas Edvardas kreipėsi į „Delfi“ ir kitas žiniasklaidos priemones pasakodamas, kad jau maždaug nuo vasaros Kauno rajono Vijūkų ir Giraitės apylinkių gyventojų namuose nuolat trūksta vandens slėgio, o kai kuriais atvejais vanduo esą apskritai sunkiai pasiekia vartotojus.
„Ypač sudėtinga tomis valandomis, kai visi žmonės grįžta po darbų, po to – ypatingai sekmadieniais: be prošvaisčių yra nusiprausti, netgi katilas nesureaguoja į vandens spaudimą, kad jis prateka į katilą, kad jis pradėtų ruošti karštą vandenį“, – teigė Edvardas.
Reikalavo imtis veiksmų
Jis svarstė, kad viso to priežastis – didelė vandens tiekimo infrastruktūros apkrova.
„Kadangi aplink stato labai daug naujų namų ir leidžia prisijungti naujiems tinklams prie tų pačių „Kauno vandenų“ <…>, tai nebeužtenka infrastruktūros“, – apie galimą priežastį, kodėl gyventojai susiduria su vandens tiekimo problemomis, kalbėjo pašnekovas.
Jis tikino, kad už vandens tiekimą atsakinga bendrovė „Kauno vandenys“ nesiėmė veiksmų, kad išspręstų problemą, nors gyventojai esą dėl to yra kreipęsi į įmonę.
„Nors buvo žadėta situaciją gerinti, jokių realių pokyčių nesulaukėme. Toks vilkinimas ir atsakomybės stoka tiesiogiai kenkia gyventojų kasdieniam gyvenimui. Buitiniai poreikiai, tokie kaip higiena, maisto ruošimas ar skalbimas, tampa rimtu iššūkiu. Reikalaujame, kad „Kauno vandenys“ spręstų šią problemą nedelsiant ir užtikrintų, jog vandens tiekimas gyventojams atitiktų bent minimalius reikalavimus. Gyventojams nebereikia pažadų – reikia konkrečių veiksmų ir greitų sprendimų čia ir dabar“, – laiške rašė Edvardas.
Daugiau šia tema
„Kauno vandenys“: problemos nebeliko
Bendrovės „Kauno vandenys“ šių metų sausio duomenimis, Giraitėje yra 794 objektai, kurie naudojasi įmonės paslaugomis, o Vijūkų kaime – 1 005. Bendrovės viešųjų ryšių specialistė Ligita Čeponytė patikino, kad problema dėl sumažėjusio vandens slėgio Vijūkų ir Giraitės kaimuose buvo identifikuota ir sėkmingai išspręsta.
„Pasak UAB „Kauno vandenys“ Eksploatacijos skyriaus, nustatyta, kad problema kilo dėl sumažinto vamzdžio diametro. Nuo trečiadienio ryto (sausio 22 dienos) problemos nebeliko – pakėlus slėgį ir atlikus reikalingus techninius darbus, įskaitant žiedo įrengimą, vandens slėgis atstatytas. Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame gyventojams už kantrybę“, – sausio 23-ąją „Delfi“ nurodė L. Čeponytė.
Įsitikinti ketina sekmadienį
„Delfi“ kalbintas gyventojas Edvardas patikino, kad situacija su vandens tiekimu tikrai pagerėjo, bet, anot jo, reikės sulaukti sekmadienio ir įsitikinti: juk tada vandens suvartojimas esą yra didžiausias.
„Dabar tikrai pagerėjo <…>. Kažkaip jie ten sukruto, intensyviai padirbėjo. Mačiau, kad dvi–tris dienas iš eilės zujo jų autobusiukai aplink mūsų rajoną, tai situacija kaip ir pagerėjo“, – pažymėjo gyventojas.