Investavimas į SEO, kaip matuoti SEO paslaugų grąžą? – Kas vyksta Kaune

Investavimas į SEO, kaip matuoti SEO paslaugų grąžą?

Norintiems išlikti konkurencingoje rinkoje, šiandien tradicinių marketingo priemonių neužtenka. Galima teigti, jog verslas yra priverstas atsigręžti į efektyvias skaitmeninio marketingo priemones, kurios leistų pasiekti platesnę auditoriją. Vienas svarbiausių skaitmeninio marketingo komponentų yra daugeliui žinomas SEO. Nors ši sritis Lietuvoje nėra naujiena, pastebima, jog ne maža dalis įmonių vadovų nėra pilnai susipažinę su pagrindiniais SEO principais ir teikiama nauda, todėl vis dar vengia į tai investuoti. Vis dėlto, SEO yra strateginė investicija, kuri gali duoti didelę grąžą ateityje. Tačiau, kaip ją išmatuoti – plačiau apžvelgsime šiame straipsnyje.

SEO nauda verslui – ką reikia žinoti?
Prieš aptariant rezultatų matavimo būdus, verta atkreipti dėmesį į pagrindinius SEO privalumus verslui, kuriuos specialistai rekomenduoja apsvarstyti:
Didesnis lankytojų srautas. Tai yra esminis tinkamai atliktų SEO paslaugų privalumas, nes optimizuota svetainė paieškos sistemoje – suteikia galimybę pritraukti potencialius lankytojus ir konvertuoti juos į klientus ar partnerius.

Aukštesnės pozicijos paieškos sistemoje. Skirtingų tyrimų duomenimis, vidutiniškai net 75 proc. žmonių niekada nesilanko antrame paieškos sistemos puslapyje. Todėl tik patenkančios į TOP 10 pozicijas interneto svetainės gali sulaukti didesnio lankytojų srauto.

Stabilesni, ilgiau išliekantys rezultatai. Kitaip nei kitos skaitmeninio marketingo priemonės, ilgainiui SEO rezultatams išlaikyti nereikia tokių didelių investicijų, todėl tai yra ekonomiškai efektyvesnis sprendimas. Dažnu atveju, užtenka atlikti tik palaikymo darbus – palaipsniui kelti svetainės autoritetą, didinti turinio kiekį, jog konkurentams taptų sunkiau jus pasivyti bei aplenkti.

Geresnės vartotojo patirties kūrimas. Kad ir kokia puiki būtų jūsų skaitmeninio marketingo strategija, ji neveiks, jeigu svetainė nebus funkcionali ir naudinga lankytojui. Vienas esminių SEO tikslų – naudoti gerąsias praktikas teigiamam vartotojo patirties kūrimui, siekiant paskatinti lankytoją ilgiau naršyti svetainėje ir atlikti pageidaujamą veiksmą (konversiją).

Verta pabrėžti, jog investavimas į SEO gali būti naudingas ne tik didelėms, bet ir vidutinio dydžio ar mažoms įmonėms. Svarbiausia išsikelti tikslus ir sukurti individualiai jums tinkančią SEO strategiją, kuri leistų pasiekti norimų rezultatų.

SEO paslaugos: ar tai efektyvi skaitmeninio marketingo priemonė šiandien?

Nors galime išgirsti įvairių nuomonių, tačiau net ir šiandien SEO paslaugos – viena efektyviausių skaitmeninio marketingo priemonių. Pagrindinė priežastis yra ta, jog didžioji dalis vartotojų reikiamų prekių ar paslaugų ieško paieškos sistemose, labiausiai „Google“.

Kita priežastis – pasaulyje kiekvieną dieną sukuriama apie 252 000 tūkstančius interneto svetainių. Nesunku įsivaizduoti, koks skaičius susidaro per metus. Konkurencija skaitmeninėje erdvėje yra milžiniška, todėl SEO suteikia daugiau pranašumo – leidžia ,,prasibrauti“ iki aukštesnių pozicijų, tapti labiau matomiems ir pasiekti tikslinę auditoriją.

SEO investicijų grąža – kaip išmatuoti?

Specialistai pastebi, jog įmonių vadovai daugeliu atvejų vengia investuoti į šia sritį, nežinodami, kaip tinkamai išmatuoti ir vertinti SEO rezultatus. Jūsų patogumui, žemiau pateikiame kelis SEO KPI (pagrindinius veiklos rodiklius), kurie suteiks galimybę efektyviai matuoti SEO rezultatus ir įvertinti investicijų grąžą:

• organinis srautas į svetinę;

• pasirinktų raktinių žodžių pozicijos paieškos sistemoje;

• konversijų rodiklis;

• pardavimų augimas.

Nors tai tik keletas esminių veiklos rodiklių, reguliarus jų stebėjimas leis priimti duomenimis pagrįstus sprendimus ir remiantis jais – gerinti rezultatus, tobulinant SEO strategiją. Rezultatų stebėjimui ir vertinimui jums parvers „Google Analytics”, „Google Search Console”, „Ahrefs”, „Semrush“, „SE Ranking“ bei kiti įrankiai.

Atminkite, jog ši skaitmeninio marketingo priemonė verslui gali suteikti didelės naudos, tačiau tik tuo atveju, kai SEO paslaugos yra atliekamos profesionaliai. Jeigu trūksta informacijos ar turite klausimų – rekomenduojama kreiptis į šios srities specialistus, kurie mielai jus pakonsultuos. Tikime, jog straipsnyje pateikti patarimai bei įžvalgos paskatins išbandyti SEO paslaugas verslui, kurios suteiks galimybę sėkmingai siekti užsibrėžtų tikslų.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA