Balandžio 27 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje „69 Danguje“ skambėjo ilgai lauktas ir atominiu vadinamas koncertas „Velniškai greitai – 20 metų“. Gausus efektų ir emocijų šou sustyguotas taip, kad ketveriukė ir 13 tūkstančių jos gerbėjų neturėjo kada atsikvėpti.
Nuo pat pirmų minučių jautėsi, kad gerbėjai laukė ant scenos pasirodančių grupės merginų. Tūkstantinė minia skandavo jų pavadinimą ir populiarių dainų žodžius. Pasirodžius joms ant scenos buvo girdimi dar audringesni šūksniai.
„Ačiū jums, kad tuos 20 metų kartą iš kartos esate, buvote. Tikiuosi, ir būsite kartu su mumis. Aš gerai žinau, ko šiais metais jūs laukėte labiausiai – mūsų koncerto ir vasaros“, – prieš uždainuojant žaismingą dainą kalbėjo Karina Krysko.
Koncerto metu grupės merginos nuolat dėkojo susirinkusiai miniai ir atvirai sakė, kaip jaučiasi dėl įvykusio magiško vakaro.
„Tai, kas vyksta, yra neįtikėtina. Jūs padarėte nerealią gyvenimo dovaną. Mes net drebame“, – kalbėjo grupės merginos.
„Šį vakarą ašaros mano akyse ne todėl, kad man liūdna, o dėl to, kad aš žiauriai laiminga“, – kalbėjo Nijole Pareigytė prieš užgrojant dainai „Ašaros“.
Netrukus į sceną žengė ir koncerto staigmena tapę grupė NL. Atlikus garsiausias dainas, kaukę nusiėmė Egmontas Bžeskas, padėkojęs susirinkusiems „Žalgirio“ arenos svečiams. Po šio pasirodymo publika pašėlo išgirdę dainą „Velniškas greitis“.
Hitų mašina įsisuko nuo pat pirmųjų sekundžių, choreografas Šarūnas Kirdeikis paruošė dinamiškus numerius, o dizainerė Monika Kazakevičiūtė sukūrė 12 efektingų kostiumų, kuriuos merginos keitė pašėlusiu tempu.
„Galvodamos apie šį koncertą, norėjome netradicinių sprendimų tiek choreografijoje, tiek vizualizacijose, tiek kostiumuose. Žinojome, kad „MAS924“ mados namų dizainerė M. Kazakevičiūtė kostiumų temą puikiai išpildys: inspiravo jos stiliaus pojūtis ir gebėjimas miksuoti skirtingas medžiagas, klasiką su disko ir viską sudėlioti taip, kad atrodytų efektingai ir derėtų tarpusavyje“, – prieš pat koncertą sakė Goda Sabutytė-Alijeva.
„Norime atrodyti kaip grupė, bet ne vienodai, o pabrėždamos savo individualumą. Su Monika dirbome pirmą kartą per 20 metų, bet anksčiau matėme jos kurtus kostiumus, svajojome apie ją. Ir kai susitikome, ji kiekvieną nuskenavo ir dėmesingai išklausinėjo. Kalbėjomės apie emocinį koncerto padalijimą į tris dalis, ir vėliau Monikai beliko iššūkis kostiumus pasiūti taip, kad mes galėtume per kelias minutes persirengti ir nustebinti žiūrovus, – štai ką tik buvome vienokios, o dabar jau atrodome kitaip“, – pasakojo Karina Krysko.
Ketveriukė užkulisiuose turėjo būrį aprengėjų, todėl net neprisileido minties, kad ko nors nespės. Rami buvo ir Monika.
„Man svarbiausia buvo suprasti jas – labai skirtingas moteris, kurių kiekviena yra vis kito tipažo ir turi ką pabrėžti, parodyti. Tuo pat metu galvojome, kaip jų kostiumus apjungti, kad tai derėtų ne tik prie asmenybės, bet ir prie veiksmo, kurį atlieka ant scenos, turint mintyse ir apšvietimą, efektus, pačios scenos mastelį, – kalbėjo M. Kazakevičiūtė. – Tai buvo labai įdomus darbas. Esu laiminga, kad „69 danguje“ pasirinko mus. Man tai – ikoniškas ketvertas, 20 metų geidžiamas scenoje. Man buvo 14-a, kai jos pradėjo dainuoti, todėl džiaugiuosi, kad galiu prisiliesti prie anų laikų ir kartu viską perkelti į šiuos laikus, išvien patirti visą vibe‘ą.“
Jei su dizainere ketveriukė susitiko tik ėmusi planuoti šį koncertą, tai choreografas Šarūnas Kirdeikis „69 danguje“ pažįsta nuo pat jų karjeros pradžios, anksčiau buvo rašoma pranešime spaudai.
„Vienoje žymiausių Lietuvos šou baleto trupių susitikome prieš daugiau nei 20 metų. Aš, atėjęs į grupę, ko gero, buvau antras prasčiausias šokėjas Lietuvoje, o jos buvo antros geriausios. Žiūrėjau į jas ir galvojau: ką aš čia darau? – juokdamasis prisiminė vienas lyderiaujančių šių dienų choreografų ir šou režisierių. – Tuomet mane paėmė į koncertinę grupę su jomis, tai buvo didžiulė inspiracija ir paspirtis stengtis ir pasiekti lygį.
O vėliau augome kartu, prasidėjo visi televizijos ir apdovanojimų šou, kur tik įmanoma susitikdavome, vis geriau pažindavome vieni kitus. 20 metų… Jos turi savo vaikus ir vyrus, bet aš vis tiek esu jų didžiausia gyvenimo meilė. Tikrai negalėjau praleisti progos drauge rengti šį arenos šou, nes „69 danguje“ yra vienos profesionaliausių Lietuvoje dirbančių, gyvai dainuojančių ir šokančių grupių.“
Š. Kirdeikis džiaugėsi, kad pavyko drauge sukurti choreografiją, tarsi dalijančią šou į skirtingos nuotaikos dalis, kurios atspindi ir pačių merginų charakterius.
„Jos gali būti ir chaotiškos, ir seksualios, transliuojančios žaismingą humorą, o tada apsisuka ant kulno ir tampa elegantiškomis damomis. Jos turi tiek daug spalvų, ir šiame koncerte puikiai atsispindės tai, ką per 20 metų merginos išsigrynino. Tai nėra vien tik „šeškių“ koncertas: tai yra Godos, Ingridos, Karinos, Nijolės koncertas, nes kiekviena į grupę įneša savo spalvą. Elegancija, disciplina, publikos užvedimas, žaismė ir šypsena iki ausų, – kiekviena turi savo ir be vienos iš jų pasikeistų visas vaizdas“, – sakė choreografas.
Anot jo, arenos koncertai yra itin sudėtingi.
„Tai yra didelė erdvė, daug vaikščiojimo, šokio, specifinio kvėpavimo. Reikia apskaičiuoti, kad atlikėjui būtų patogu. Ir repeticijų metu vis į jas atsisukdavęs žiūrėjau, ar jau mirštam, ar šypsenos skliaustelis riečiasi kraštais žemyn. Bet taip beveik nebuvo, nes jos siekia maksimumo. Techniškai, choreografiškai tai bus vienas aukščiausios prabos koncertų Lietuvoje. „69 danguje“ nesislepia už šokėjų, jos pačios yra universalios. Tokių atlikėjų labai mažai“, – kalbėjo Šarūnas, specialiai dėl „69 Danguje“ grįžęs iš Berlyno, kuriame gyvena ir dirba.
„Visi, kas dirba šiame koncerte, yra profesionalai. Mes užaugome ir rinkomės pačius geriausius savo srities specialistus Lietuvoje, – sakė Goda. – Šarūnas yra žmogus orkestras, taip pat ir choreografė Kristina Pališkytė, kuri ruošia savo twerk stiliaus komandą ir pati duos gazo ant scenos, o tai yra tarptautinę karjerą padariusi šokio meistrė, dalyvaujanti įvairaus žanro konkursuose, renginiuose. Kaifuojame, kai matome, ką jos išdarinėja… Džiaugiamės, kad su mumis – M.A.M.A. metų autorius Plucando, jo užsidegimas seniems hitams sukurti šviežią, naują skambesį labai įkvepia. Mūsų koncerto organizatoriai, šou režisierė Jurga Klimaitė-Riebling ir apšvietimo, garso, LED ekranų, spec. efektų ir lazerių, scenos dizainerių komandos, – daugybė šių žmonių padarė viską, kad kartelė būtų užkelta dar aukščiau. Mums teko labai daug darbo įdėti, bet visada yra smagu dirbti su geriausiais.“
Daugiau naujienų skaitykite čia.