Kauno „Žalgirio“ organizacija atvertė naują istorijos puslapį. Naująjį sezoną Lietuvos čempionų klubas pasitinka atnaujinęs įvaizdį ir logotipą. Iškilmingas jo pristatymas dalyvaujant šalies krepšinio pasaulio grietinėlei ketvirtadienio vakarą įvyko „Žalgirio“ arenos amfiteatre.
„Labiau jaudinuosi nei pirmose „Žalgirio“ Eurolygos rungtynėse. Dėkoju partneriams už rezultatus, kuriuos pasiekėme, neįtikėtiną atmosferą kūrusiems fanams, savivaldybei, be kurios nebūtume surengę Eurolygos finalo ketverto turnyro“, – pristatymo pradžioje sveikinimo žodį tarė Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas.
Kaip renginio svečiams ir transliacijos žiūrovams pasakojo „Synthesis Consulting Group“ vadovas Gediminas Užkuraitis, dabartinis komandos simbolis yra ketvirtasis, šiandien kartu su organizacija pristatytas penktas.
„Žalgiriui“ reikia imti geriausius pavyzdžius, t. y., iš NBA komandų. Jos supranta, kad norėdamos būti konkurencingos ir aktualios turi pergalvoti savo prekės ženklus, reprezentaciją. <...> Formulė – būti gerai matomiems ant aprangos, arenoje, taip pat – mažame ekrane, kur daugiausia laiko praleidžia fanas“, – naujojo logotipo prielaidas aiškino G. Užkuraitis.
Pasak jo, kuriant logotipą išklausyta fanų nuomonė, jų aktyvumas buvo didžiulis.
„Klausėme, kiek sirgaliai gali priimti pokyčio, kurios dabartinio logotipo detalės neveikia. „Žalgiris“ matomas kaip aistros ir užsidegimo komanda, tokia, kuri laimės ne biudžetu, o aršiau kovodama, aukščiau šokdama. Gilinomės į „Žalgirio“ istoriją, ilgalaikius identiteto momentus“, – pasakojo „Synthesis Consulting Group“ vadovas.
Bendrovės kūrybos vadovas Augustinas Paukštė teigė jautęs didžiulę atsakomybę dirbdamas prie „Žalgirio“ vizualinio identiteto, procesas truko pusę metų.
„Tikriausiai, tai yra vienas svarbiausių prekės ženklų Lietuvoje. Norime, kad jis taptų vienu svarbiausių Europoje. Prie logotipo dirbo didžiulė komanda, išbandėme bent 250 variantų. Vieniems jis gal patiks, kitiems ne, tai normalu, tiesiog reikia laiko. Labai džiaugiamės glaudžiu bendradarbiavimu ekipa, fanais. Iš dizainerio darbo pusės man šis pusmetis buvo vienas įdomiausių“, – kalbėjo A. Paukštė.
„Norime kurti technologinius produktus, kurie ne tik prisidėtų prie biudžeto, bet ir padėtų fanams pažinti komandą naujais kampais. Visiškai transformuota „Žalgiris Insider“ platforma, tapusi fizinių ir virtualių naudų platforma. Už tą patį mokestį atsiranda daug privilegijų“, – plačiau ištikimiausių sirgalių laukiančius pokyčius aptarė „Žalgirio“ marketingo vadovas Ignas Vyšniauskas.
Paklausti apie neigiamus internautų komentarus, dizaineriai kalbėjo, kad dešimtmečius nusistovėjusio įvaizdžio pakeitimai visuomet įneša diskomforto. Anot I. Vyšniausko, pokytis realiai yra skausmingesnis organizacijos darbuotojams, kurie arčiausiai klubo simbolikos, tad atidžiai išklausyta ne tik fanų, bet ir personalo nuomonė, pasirinktas gerai išdiskutuotas dizainas.
„Žalgirio“ marketingo vadovas pridūrė, kad artimiausiais mėnesiais planuojama keisti organizacijos oficialios internetinės svetainės dizainą. Joje bus pateikiami rungtynių rezultatai gyvai, publikuojama daugiau straipsnių, vaizdo medžiagos apie mačus ir „Žalgirio“ aktualijas. Taip pat startuoja nauja komandos atributikos, aprangos kolekcija, siekiama dirbti su žinomais Lietuvos ir užsienio mados vardais.
—
Kaip rugpjūčio pirmoje pusėje skelbė „Žalgiris“, po daugybės organizaciją auginusių ir į istoriją įrašytų įvykių komanda prisiruošė atsinaujinimui. Atnaujinamas logotipas, naudotas nuo 2005 m. Tuomet buvo patobulinta dar 1998 m. kurta versija, „Žalgirio“ logotipą perkeliant ant skydo. Skydo motyvas išliko ir naujajame „Žalgirio“ logotipe.
Anot ekipos administracijos, prie pokyčių žengta lygiuojantis su stipriausiomis sporto organizacijomis ir analizuojant pastarųjų metų įdomiausius pavyzdžius. Logotipus atsinaujino daugybė NBA komandų, „Formulės-1“ organizacija, Turino „Juventus“ futbolo klubas iš esmės pakeitė savo vizualinį identitetą – atnaujintą logotipą ir stilių pritaikė įvairiose srityse.
Organizacija skelbia, kad susidomėjimas žalgiriečių rungtynėmis ir lankomumas „Žalgirio“ arenoje praėjusį sezoną viršijo lūkesčius: į 17 iš 18 Eurolygos namų rungtynių buvo išparduoti visi bilietai. Sirgalių karštai palaikomas „Žalgiris“ skambiai užbaigė Eurolygos reguliarųjį sezoną ir iškovojo teisę žaisti atkrintamosiose varžybose, o sezoną užbaigė susigrąžindamas Lietuvos čempionų titulą.
Daugiau šia tema
Lietuvos, Kauno ir „Žalgirio“ arenos vardai mirgėjo užsienio žiniasklaidoje, kai gegužės mėnesį žalgiriečių namuose buvo surengtas viso krepšinio pasaulio dėmesį sutraukęs Eurolygos finalo ketverto renginys.