Ukmergėje išgarsėjęs moteriškų drabužių prekės ženklas „Textilite“ – jau ir Kaune – Kas vyksta Kaune

Ukmergėje išgarsėjęs moteriškų drabužių prekės ženklas „Textilite“ – jau ir Kaune

Moteriškų drabužių prekės ženklas „Textilite“ / R. Tenio nuotr.

Apsipirkti į Ukmergę moterys plūsta iš visos Lietuvos. Tai ne skambi antraštė, o dvejus metus besitęsianti tendencija, kuriama šiame mieste gimusio lietuviško moteriškų drabužių prekės ženklo „Textilite“. UAB „Grosso Moda Lietuva“ įkurta parduotuvė Ukmergėje reguliariai sulaukia pirkėjų iš daugiau nei dvidešimties skirtingų Lietuvos miestų, o lojalių klienčių paskatinta nusprendė žengti ir svarbų žingsnį – atverti antrosios parduotuvės duris Kaune.

Gruodžio antrojoje pusėje, Šilainiuose, moderniame verslo ir prekybos komplekse, adresu Kuršių g. 7, ryškiai sužibo nauja iškaba, skelbianti – čia duris atvėrė „Textilite“ prekės ženklo parduotuvė. Ilgus dešimtmečius istorijos Ukmergėje skaičiuojanti „Textilite“ pirkėjams Kaune pristatė aukšta kokybe, patogumu bei modernios klasikos sprendimais išsiskiriančias moteriškų rūbų kolekcijas.

„Antrosios mūsų „Textilite“ parduotuvės vietą padiktavo patys klientai. Renkant pusės metų pardavimų statistiką išryškėjo, jog į parduotuvę Ukmergėje apsipirkti atvyksta klientės iš daugiau nei dvidešimtiems skirtingų Lietuvos miestų bei miestelių, įsikūrusių skirtinguose šalies regionuose. Išaugus iš mažo miestelio, labai norėjome antrąją parduotuvę įkurti klientams patogesnėje vietoje.

Matėme, kad daugiausiai pirkėjų yra iš Vilniaus bei Kauno, tad tarp jų ir rinkomės. Kaunas šiuo atveju nugalėjo todėl, kad jis yra strategiškai itin patogioje vietoje – Lietuvos centre. Atitinkamai, ieškojome vietos, kurią patogu būtų pasiekti atvykstantiems tiek iš paties miesto, tiek iš kitų šalies vietų. Tokiu būdu pasirinkome modernią erdvę Šilainiuose, visai greta pagrindinių šalies greitkelių“, – sako „Textilite“ mažmeninės prekybos vadovė Diana Januševičiūtė.

„Textilite“ atstovė atskleidžia, jog dėl naujosios parduotuvės vietos jos kūrėjai konsultavosi tiesiogiai su savo klientais. Visgi daugelio jų atsakymas buvo panašus: „Atvykdavome į Ukmergę, tad nesvarbu, kur įsikursite Kaune – atvyksime visur“.

„Labai atsižvelgiame į savo klientų poreikius, tad ir priimdami šį sprendimą tariamės su jais. Klientai mus padrąsino žengti šį mažam prekės ženklui gana drąsų žingsnį ir įsikurti ne miesto centre, o jo pakraštyje. Bet mes esame drąsūs ir labai džiaugiamės, kad jau atidarymo dieną naujojoje parduotuvėje apsilankę ne tik kauniečiai, bet ir mūsų klientai iš Jonavos, Alytaus ir kitų aplinkinių miestų bei miestelių, gyrė mūsų lokaciją“, – sako Diana.

„Textilite“ prekės ženklo parduotuvė Kaune / R. Tenio nuotr.

Daugiau nei dvidešimt metų istorijos

Nors „Textilite“ prekės ženklas oficialiai sukurtas prieš dvejus metus – 2019-ųjų spalį, jo priešistorė skaičiuoja jau daugiau nei du dešimtmečius.

„Jei prisimintumėme priešistorę, „Textilite“ prekės ženklas gimė gerokai anksčiau – 1998-aisiais. Išaugome iš labai mažos parduotuvės, kurį daugelį metų buvo UAB „Grosso Moda Lietuva“ dalis. Tuo metu turėjome gamybinę siuvimo įmonę „Textilite“. Siuvant kolekcijas kitiems prekės ženklams ir likus audinių likučiams, sukurdavome nedideles rūbų kapsules ir pateikdavome jas vienoje iš gamyklos patalpų, atvirų pirkėjams iš išorės.

Iš tiesų, jau tada klientės į mūsų mažąją parduotuvę traukdavo iš visos Lietuvos. Jas žavėjo kokybė už tikrai priimtiną kainą. Per daugelio metų neišblėsus parduotuvės populiarumui, nusprendėme šią veiklą auginti ir rekonstravus vieną iš mūsų pastatų Ukmergėje įkūrėme modernią „Textilite“ prekės ženklo parduotuvę. Tokiu būdu šiandien turime klienčių, kurios apsipirkti į Ukmergę atvykdavo ir prieš dešimt, penkiolika ar net dvidešimt metų“, – „Textilite“ istoriją pristato D. Januševičiūtė.

Anot D. Januševičiūtės, „Textilite“ – tai moderni ir patogi klasika moterims, vertinančioms ne tik drabužių, bet ir gyvenimo kokybę.

„Anksčiau buvome įpratę galvoti, jog klasika – tai juodas, pilkas ar mėlynas, dažnai gana nuobodžios išvaizdos, mokyklines uniformas primenantis kostiumėlis. Savo veikloje po žodžiu moderni slepiame drąsesnius audinių, modelių ir aksesuarų sprendimus, o kurdami labai akcentuojame ir patogumą. Atsižvelgiame, kad mūsų kostiumėlis būtų ne tik stilingas ir kokybiškas, bet ir labai patogus. Kai klientų paklausėme, kokius aspektus rinkdamiesi „Textilite“ drabužius jie vertina labiausiai, daugelis jų išskyrė modelių preciziškumą.

Nuolatinės mūsų klientės teigė, drabužių modeliai išsiskiria ne tik tradicinėmis kokybinėmis savybėmis – patvariais ir dėvėti maloniais audiniais, geru siūlių įsiuvimu, bet ir ypatingai geru išformavimu, tinkamai nugulančiu prie kūno. Tarsi rūbą būtum užsakęs siūti asmeniškai sau. Na, o papildomas mūsų prekės ženklo išskirtinumas – dydžių gama. Mūsų kuriamus modelius sau pritaikyti gali moterys, dėvinčios nuo 32 iki 46, o tam tikrų drabužių atveju – net iki 50 dydžio. Tai didelis palengvinimas labai smulkioms arba stambesnio sudėjimo moterims, norinčios taip pat atrodyti stilingai, šiuolaikiškai bei patogiai“, – pažymi D. Januševičiūtė.

Darbo, laisvalaikio bei švenčių kapsulės

Pradėjusi nuo šiuolaikiškų, tačiau klasikinę liniją išlaikančių rūbų, ilgainiui pagal sezonus kuriamos „Textilite“ kolekcijos ėmė pasižymėti ir drąsesniais sprendimais. Besiplečiantį asortimentą lėmė didėjantis klientų ratas bei augantys jų poreikiai.

„Iš pradžių mūsų klienčių ratas buvo orientuotas į vidutinio amžiaus moteris. Jos išsiskyrė tuo, jog aiškiai žinojo, ko nori – kaip nori jaustis ir atrodyti, kokią audinių ar siuvimo kokybę gauti. Tiesa, ilgainiui pamatėme, kad labai dažnai apsipirkti pas mus klientės atvyksta su dukromis. Kol mamos apsipirkinėja, dukros tiesiog palaiko joms kompaniją ir laukia. Dėl šios priežasties nusprendėme asortimentą papildyti į šiek tiek jaunesnę auditoriją nukreipta drabužių kapsule. Tad šiandien mūsų parduotuvių asortimente kažką sau gali rasti tiek labiau klasikinių sprendimų ieškančios mamos, tiek jaunatviškos jų dukros“, – „Textilite“ augimą pristato D. Januševičiūtė.

Bėgant laikui „Textilite“ komanda pastebėjo, jog pirkėjų poreikiams vien formalios rūbų kapsulės – nepakanka. Taip gimė papildomos kolekcijų grupės – laisvalaikio bei švenčių rūbai.

„Textilite“ prekės ženklo parduotuvė Kaune / R. Tenio nuotr.

„Klientės mums padiktavo ir dar vieną asortimento dalį. Turime dailius ir patogius rūbus darbui, tačiau po darbo vykstame į gamtą ar sodybą pailsėti, tai sukuria poreikį patogiai bei stilingai apsirengti ir laisvalaikiu. Šis klienčių išsakomas noras paskatino mus kurti trikotažo kolekciją laisvalaikiui bei kiek puošnesnę, skirtą šventėms ar kitoms iškilmingesnėms progoms. Šiandien mūsų parduotuvėse galima atrasti tiek džinsų, tiek džemperių, tiek visų kitų, šiuolaikiškai ir aktyviai moteriai svarbių drabužių linijų“ – sako „Textilite“ atstovė.

Naujausios „Textilite“ kolekcijos šūkis „Moteris moteriai!“ iliustruoja ir kitą svarbią prekės ženklo savybę – moterų kuriamos kompanijos naudą pirkėjoms moterims. Užsukus į parduotuvę Kaune ar Ukmergėje, klientės gali atrasti ne tik drabužius, bet gauti visapusišką pagalbą atrandant geriausiai sau tinkančius derinius.

„Mes ne tik parduodame drabužį, bet ir kuriame papildomą vertę klientei. Siekiame, kad atėjusi į parduotuvę ji jaustųsi pakylėta ir prisimintų, kad yra svarbi, vertinga, graži. Kitaip tariant, po apsipirkimo pas mus – sužydėtų. Tai stengiame perteikti per nuoširdžias konsultacijas, patarimus, asmeninės kapsulės sudėliojimą. Visa mūsų komanda – nuo pardavėjų iki dizainerių bei siuvėjų – yra moterys, tad mes puikai žinome, kokius aspektus moterys nori išryškinti, o ką – šiek tiek pridengti ar pamaskuoti.

Šiuo savo supratimu vadovaujamės tiek kurdami rūbus, tiek juos pristatydami parduotuvėse. Na, o su mūsų dizainerių ir konsultančių pagalba klientė gali susikomplektuoti rūbų kapsulę visoms progoms, visiems metams į priekį. Tokiu būdu siekiame, kad atsidariusi savo spintą ji ištartų ne „neturiu, ką apsirengti“, o „aš ir vėl turiu ką gražaus apsirengti!“, – šypsosi „Textilite“ prekės ženklo atstovė.

Stilinga keletą sezonų į priekį

Nors naujų kolekcijų drabužius klientams „Textilite“ pristato kas mėnesį, šio prekės ženklo rūbai išsiskiria neblėstančiu aktualumu bei lengvu suderinamumu. Kaip teigia prekės ženklo mažmeninės prekybos vadovė, „Textilite“ klientė vertina ne greitąją madą ir rūbų kiekį drabužinėje, bet ilgaamžiškumą ir rūbų aktualumą.

„Dirbdamas mados srityje negali ignoruoti mados tendencijų. Todėl kurdami modernios klasikos drabužių linijas atsižvelgiame į vyraujančias spalvų bei modelių tendencijas. Visgi renkamės integruoti tik tuos sprendimus, kurie savo išvaizda liks aktualūs net ir po kelių sezonų. Kitaip tariant, nesivaikome greitosios mados. Pavyzdžiui, į mados viršūnes sugrįžę taškuoti ar languoti audiniai savo žavesio nepraras ilgai, kai tuo tarpu ryškūs neoniniai raštai išblės gana greitai.

Šiame kontekste svarbu pažymėti, kad kurdami drabužius stengiamės nepabėgti nuo ankstesnių kolekcijų tam, kad nuolatinėms mūsų klientėms būtų lengva anksčiau įsigytus rūbus derinti tarpusavyje su naujais. Tokiu būdu sukuriame galimybę atrodyti stilingai nekeičiant rūbų po kiekvieno sezono. Džiaugiamės, jog šią „Textilite“ savybę klientės labai vertina“, – sako D. Januševičiūtė.

Ši rūbų kūrimo logika persiduoda ir į audinių paiešką. D. Januševičiūtė atvirauja, jog du pagrindiniai kriterijai renkantis medžiagas – jų tvarumas bei kolekciją sudarančių audinių suderinamumas tarpusavyje. Išsirinkusios „Textilite“ kostiumėlį, moterys lengvai prie jo galės priderinti ir keletą skirtingų palaidinių ar aksesuarų.

„Textilite“ prekės ženklo parduotuvė Kaune / R. Tenio nuotr.

„Vertiname ne tik drabužių, bet ir gyvenimo kokybę, tad mūsų prekės ženklo kolekcijose atsiranda vis daugiau ir daugiau tvarių sprendimų. Nors visose mūsų linijose yra daug natūralių viskozės, medvilnės ar lino medžiagų, labai džiaugiamės nuo sausio klientams pristatydami pirmąją tvarią kapsulę, kurioje net dvidešimt skirtingų modelių bus pagaminti tik iš tvarių medžiagų: perdirbto poliesterio, natūralių audinių bei audinių, kurių gamyboje beveik nenaudojamos cheminės medžiagos“, – sako „Textilite“ atstovė.

D. Januševičiūtės teigimu, artimiausių 3-5 metų perspektyvoje prekės ženklas planuoja kurti tik iš aukščiausius tvarumo standartus atitinkančių audinių.

Šiemet Kaunas, kitąmet – Vilnius?

Prieš pat didžiąsias metų šventes parduotuvės duris Kaune atvėrusi komanda sulaukė didelio klientų dėmesio. Pirkėjai plūdo su gėlėmis ir dovanomis, norėdami ne tik apsipirkti, bet ir padėkoti artimą ryšį su jais kuriančiai „Textilite“ komandai už tai, kad įsikūrė arčiau jų namų.

„Kurdami įdedame labai daug meilės madai, meilės drabužiams bei meilės moterims. Klientai tą jaučia. Dažnai girdime, kad atvykus į parduotuvę moterys nenori iš jos išvykti, o tai lemia ne interjeras ar platus asortimentas, bet atmosfera, lydinti „Textilite“ prekės ženklą“, – teigia D. Januševičiūtė.

Prekės ženklo atstovė pasakoja, jog vos paskelbus apie atidarymą Kaune, pasipylė klausimai – o kada gi Vilnius?

„Jau pirmąją dieną socialiniuose tinkluose pasipylė klausimai ir prašymai su tokiu tarsi lengvu spaudimu – o kada įsikursime Vilniuje? Tad mes klientams jau davėme pažadą, o kartu ir tikslą sau, kad 2022-aisiais žengsime dar vieną plėtros žingsnį ir atversime parduotuvės duris Vilniuje“, – ateities planus pristato „Textilite“ mažmeninės prekybos vadovė.

Šiuo metu atrasti „Textilite“ rūbų kolekcijas galima Kaune, adresu Kuršių g. 7, Ukmergėje, adresu Vilniaus g. 100C, bei internete, adresu: www.textilite.lt. Na, o sekti prekės ženklo naujienas, specialius pasiūlymus bei dalyvauti konkursuose – „Textilite“ paskyroje „Facebook“.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Rekomenduojami video
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA