Kauno technikos kolegija (KTK) naujausiuose žurnalo „Reitingai“ atliktuose aukštųjų mokyklų vertinimuose vėl užkopė į antrąją poziciją ir tapo geriausiai vertinama kolegija Kaune.
Kaip skelbiama KTK pranešime, penktus metus iš eilės Kauno technikos kolegija nacionaliniuose aukštųjų mokyklų vertinimuose patenka tarp 5-ių geriausių šalies kolegijų, o šiemet iš 4-osios pozicijos šoktelėjo į 2-ąją.
Pasak kolegijos vadovo Nerijaus Varno, stabiliai gerėjančius rezultatus užtikrina nuoseklus darbas ir noras studijų kokybės kartelę kasmet pakelti vis aukščiau.
„Džiaugiamės, kad net penkerius metus esame tarp geriausių Lietuvos valstybinių kolegijų. Šiais metais tapome geriausiais Kaune ir labai nedaug pritrūko, tik dešimtosios balo dalies, kad būtume pirmi ir Lietuvoje.
Žurnalo „Reitingai“ vertinimuose išsiskiriame kaip geriausia kolegija pagal studijų ir studentų kokybės vertinimo kriterijų, sėkmingai vykdomas užsakomąsias konsultacines ir taikomąsias mokslo veiklas, aukštos kvalifikacijos akademinį personalą ir šiuolaikišką studijų bazę, į kurią kartu su partneriais investuojame išties labai daug.
Taip pat mūsų stiprybė visada buvo ir yra KTK parengtų absolventų darbdavių vertinimas. Tai yra mums prioritetiniai kriterijai ir būtent čia dedame didžiausias pastangas, ir nukreipiame investicijas.
Tad tikrai labai malonu, kad mūsų pastangos buvo atitinkamai įvertintos – tai taps paskata siekti išlaikyti pasiektą rezultatą arba jį pagerinti. Juk šiandieninėje itin greit besikeičiančioje aplinkoje gebėjimas užtikrinti efektyvius veiklos procesus ir gerėjančius jų rezultatus tampa ypatinga vertybe“, – pranešime cituojamas N. Varnas.
Kolegijos vadovo teigimu, būtent tokie reitingai ir aukštųjų mokyklų nacionaliniai vertinimai padeda matyti visumą moksleiviams ir jų tėvams bei pasirinkti, kurioje aukštojoje mokykloje studijuoti. Kolegijoms tai motyvacija tobulinti atitinkamas sritis ir siekti maksimalaus rezultato.
Šiais metais reitingo sudarytojai kolegijų vertinimui išskyrė keturias stambias kategorijas, kurios susideda iš smulkesnių dalių: studentai ir studijos, alumnų kuriama pridėtinė vertė ir darbdavių vertinimai, kolegijos akademinis personalas ir studijų bazės gerovė, konkuravimas tarptautinėje studijų erdvėje.
Šiemet neliko studentų nuomonės tyrimo kriterijaus dėl įsigaliojusio Bendro duomenų apsaugos reglamento (BDAR). Vietoje to, remiantis Lietuvos kolegijų direktorių konferencijos (LKDK) siūlymu, buvo labiau sureikšminti priimamų studentų kokybės, gaunamo darbo užmokesčio praėjus vieneriems metams po studijų baigimo, darbdavių nuomonės apie absolventų parengimo kokybę, studijų vietos pasirinkimo pirmuoju pageidavimu, studentų nubyrėjimo ir absolventų įsidarbinamumo kriterijai.