Nuo kovo 16-osios klientų nepriėmusios kirpyklos ir grožio salonai jau nuo pirmadienio atveria savo duris, tačiau, kaip paaiškėjo, norint pakliūti pas specialistą kai kur gali tekti laukti ir dar tiek pat, mat tokios yra eilės. Patys salonų savininkai sako šiandien nebespėjantys kelti telefono ragelio, o siekiant aptarnauti visus norinčius, planuoja ilginti ir darbo valandas.
Registracijos augo 450 proc.
„Treatwell“ platformos, per kurią gyventojai gali užsiregistruoti grožio paslaugoms vadovė Lietuvoje Marija Antanaitytė, „Delfi“ pasakojo šiandien stebinti itin didelį į grožio salonus besiregistruojančių skaičių.
„Štai trečiadienį, prieš Vyriausybės sprendimą, kai turėjo būti sprendžiama, ar bus atidaromos kirpyklos, klientai jau tikėjosi, kad jos atsidarys, tai palyginus su praeita savaite, užsakymų kiekis buvo padidėjęs 80 proc.
O iškart po Vyriausybės sprendimo mes pamatėme didžiulį užsakymų kiekį. Palyginus su praėjusia savaite, šiai dienai, užsakymai pakilo 450 proc.“, – apie rezervacijas kalbėjo vadovė.
Anot jos, populiariausia grožio paslauga rezervacijai dabar – plaukų dažymas. Vėliau rikiuojasi kirpimas, bazdaskučių paslaugos ir nagų paslaugos, ilgalaikis manikiūras, priauginimai.
Kiek toli šiandien siekia jau padarytos rezervacijos platformoje, pasak M. Antanaitytės, labai priklauso nuo paties grožio salono, tačiau patys populiariausi, kaip tikino, jau užsakyti ir mėnesiui ar daugiau į priekį.
Kelia kainas
Vadovė teigė pastebinti, kad šiuo metu klientai grožio paslaugoms planuoja išleisti daugiau pinigų nei prieš karantiną.
„Krepšelis yra padidėjęs, nes žmonės dažniausiai užsirašinėja vienai paslaugai, bet dabar jie stengiasi pasidaryti keletą paslaugų. Tarkime, ir apsikirpti, ir pasidažyti, pasidaryti manikiūrą“, – tendencijas aiškino ji.
Kadangi platformoje galima matyti tikslias paslaugų kainas, paklausus, ar pačios įmonės jų nekėlė, vadovė sakė, kad pastebi dvi strategijas.
„Vieni, galbūt žinomesni meistrai, kur tikrai didelis užimtumas, pakėlė kainas, kiti – bando kuo daugiau pritraukti žmonių ir daro nuolaidas. Salonai pasirenka labai skirtingas taktikas“, – atskleidė vadovė.
Ilgina darbo laiką
„Delfi“ taip pat pakalbino ir grožio namai „Sfinksas“ vadovą Artūrą Numsėdį.
„Kai valdžia nuo pirmadienio paskelbė, kad jau bus galima dirbti, telefonas netyla, aš jį visur nešiojuosi su savimi. Žmonės kreipiasi el. paštu, apsilankymus rezervuojasi ir per el. sistemą.
Pati populiariausia paslauga dabar ir yra kirpimas. Žmonėms reikia apsikirpti“, – sakė jis ir tikino girdėjęs, jog dauguma klientų vyrų karantino metu kirptis bandė ir patys arba juos kirpo žmonos, todėl juokavo, jog bus įdomu pasižiūrėti visų rezultatus.
„Pirmadieniui viskas rezervuota, o beveik užpildyta ir visa savaitė į priekį. Mes net plėsime savo darbo laiką. Įprastai dirbdavome nuo 9 iki 20 val., o šeštadienį nuo 9 iki 16 val., bet dabar bent jau ateinančias dvi savaites dirbsime nuo 8 val. iki 21 val., taip pat ir savaitgalių metu, tiek šeštadienį, tiek sekmadienį“, – tikino jis.
Darbo laiką A. Numsėdis sakė ilginantis ne tik dėl padidėjusios klientų paklausos, bet ir dėl to, kad laikantis valdžios apribojimų negalės priimti tiek klientų, kiek anksčiau.
„Pas mus pagal reikalavimus galės vienu metu kirptis 3 žmonės, kai įprastai galėdavo 5“, – aiškino vadovas bei pridūrė, kad papildomų iššūkių gali kelti ir kirpimas su pirštinėmis.
Tiesa, jis teigė, kad jo kirpykloje kainos išliks kaip buvusios.
„Kainų mes keisti neplanuojame, nebuvo net tokios minties“, – žadėjo jis.
Daugiau naujienų skaitykite čia.