Lauko reklamos stendai Kaune kviečia elgtis protingai ir likti namuose

Balandžio pradžioje Kauno miesto išorinės reklamos stenduose pradėta viešinti socialinė kampanija „Elkis protingai – būk namie!“. Lauko reklamos sprendimus siūlanti bendrovė „LT Advert“ žaibiškai reagavo į Kauno savivaldybės kvietimą prisidėti prie šios socialinės iniciatyvos ir per kelias dienas Kaune atsirado trys stendai, kviečiantys kauniečius šventiniu laikotarpiu likti namuose.

Kaip rašoma Kauno savivaldybės pranešime spaudai, didžiuliais stendais visame mieste ir dideliu tiražu atspausdintais specialiais leidiniais siekiama užtikrinti, kad aktuali informacija pasiektų net ir tuos kauniečius, kurie neturi prieigos prie interneto.

Nors apie karantino sąlygas transliuojama visais įmanomais kanalais, tačiau vis dar atsiranda žmonių, kurie pilnai nesupranta pandemijos grėsmės. Lauko reklamomis siekiama keisti šių žmonių požiūrį bei priminti, kad šiuo metu saugiausia likti namuose.

„Tikimės, kad jas pamačiusieji išties susimąstys patys ir paskatins taip elgtis savo namiškius, draugus bei kitus artimuosius“, – šios savaitės pradžioje sakė Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.

Prie šios kampanijos įgyvendinimo geranoriškai prisidėjo net 11 verslo įmonių. Savo valdomus plotus nemokamai suteikė lauko reklamos nuoma užsiimančios įmonės „Clear Channel Lietuva“, „Gijota“, „Neoreklama“, „Reklamos arka“, „LT Advert“, „Katos studija“ ir „BVA“.

Kaip portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė prie socialinės kampanijos prisidedančios bendrovės „LT Advert“ generalinis direktorius Andrius Labanas, tik pamatę Kauno savivaldybės kvietimą prisidėti prie efektyvesnio kauniečių informavimo, jie iškart pasiūlė šiuo metu komercine reklama neužimtus stendus.

„Kauno savivaldybės atsakymas buvo žaibiškas, buvo labai greitai surasti partneriai, kurie šią reklamą atspausdino ir kovo 31 dieną šie reklaminiai tentai jau kabėjo stenduose ir priminė kauniečiams, kad geriausias sprendimas per šventes – likti namuose“, – sakė A. Labanas.

Viso Lietuvoje „LT Advert“ iškabino 54 reklamas, kurių pagrindinė žinutė – skatinimas likti gyventojus namuose karantino sąlygomis. Atsiliepdami į šią iniciatyvą, ilgametė „LT Advert“ partnerė, spaustuvė „Reclamo“ už savikainą atspausdino plakatus, kurie buvo iškabinti kituose Lietuvos miestuose. Tentus nemokamai stendams Kaune pagamino bendrovė „Primum“, neatlygintinai iškabino „LT Advert“ darbuotojai.

„Mes visuomet laikomės nuostatos, kad mūsų stenduose dalis reklamos turėtų būti skirta visuomenės švietimui ir pilietinėms iniciatyvoms. Valdome plačiausią lauko reklamos tinklą Lietuvoje, todėl galime sau leisti dalį reklamos transliuoti socialiniais tikslais, ypač šiuo sudėtingu laikotarpiu“, – sako A. Labanas. Pasak jo, panašias iniciatyvas bendrovė įgyvendino ir kituose Lietuvos miestuose.

Daugiau apie bendrovės veiklą skaitykite čia.

Visą įmonių, kurios prisidėjo prie geresnio kauniečių informavimo galite rasti čia.

Jūs taip pat galite prisidėti prie iniciatyvų, skirtų koronaviruso pandemijos užkardymui, užpildę anketą apie siūlomą pagalbą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA