Po nelaimės funikulieriuje Kauno merui pristatė veiksmus: planuoja diegti alkobloką

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Žaliakalnio funikulierių valdančios bendrovės „Kauno liftai“ vadovas susitikimo su Kauno meru metu pristatė veiksmus, kurie padės ateityje išvengti panašių incidentų.

Prieš kiek daugiau nei savaitę dėl neblaivaus mašinisto nesuvaldyto funikulieriaus įvairius kūno sumušimus patyrę moksleiviai jau sveiksta. Praėjusios savaitės pabaigoje iš ligoninės buvo išleista vienintelė medikų globoje ilgiau buvusi moksleivė.

Pristatė du sprendimus

Pasak bendrovės „Kauno liftai“ vadovo Jono Guzavičiaus, siekiant, kad ateityje tokios nelaimės nepasikartotų, bus imtasi saugumo priemonių.

„Imsimės tiek techninių, tiek organizacinių priemonių, skirtų ir paties mašinisto kontrolei. Per vasaros atostogas, kuomet būna mažiausi žmonių srautai, funikulierių remontuosime. Svarstome apie galimybę mašinisto darbo vietoje įrengti stacionarų alkotesterį, panašų į tokį, kokie būna automobiliuose. Tai, kas nutiko, buvo grynai žmogiška klaida. Ką mašinistas bandė padaryti su sustojusiu funikulieriumi, dar aiškinasi speciali komisija. Ačiū Dievui, kad rimtų sužalojimų pavyko išvengti“, – teigė J. Guzavičius.

Žaliakalnyje nukrito funikulierius: vaikai išvežti į ligoninę, mašinistas – neblaivus (dar papildyta) (foto) 21 nuotr.

Žaliakalnio funikulierius 1993 metais buvo privatizuotas, o 2003 metais jį įsigijo ir iki šiol eksploatuoja privataus kapitalo įmonė „Kauno liftai“.

Aleksoto funikulierius – po padidinamuoju stiklu

Po nelaimės Žaliakalnyje dėmesys nukrypo ir į Aleksote veikiantį funikulierių. Pasak jį eksploatuojančios bendrovės „Kauno autobusai“ vadovo Mindaugo Grigelio, nuodugnūs įrenginio techniniai patikrinimai atliekami periodiškai.

„Paskutinis lynų kelio techninės būklės patikrinimas buvo atliktas balandžio 26 dieną“, – teigė M. Grigelis.

Patikrinimų metu analizuojami dokumentai, statybinė dalis, metalinių konstrukcijų būklė, lynai, jų jungtys ir įtempimo įrenginiai, nukreipiamieji įtaisai, pavaros ir stabdžiai, stočių mechaninė įranga, elektriniai įrenginiai, signalizacija, vilktuvai, griebtuvai, tikrinamas viso įrenginio veikimas.

„Funikulieriaus mašinistas-šaltkalvis kiekvieną rytą prieš darbo pradžią apžiūri funikulierių ir įvertina jo techninę būklę: patikrina įrenginius mašinų skyriuje, patikrina vagonėlių stabdžių būklę, rankinį stabdį, vagonėlių ratų gaudykles, lynų tvirtinimą, apeina ir apžiūri visą vagonėlių kelią: ar viskas tvarkoje su bėgiais, ar nėra po nakties kokių kliūčių, pašalinių daiktų, nulūžusių šakų, akmenų ir tik tuomet pradeda darbą“, – tikino M. Grigelis.

17 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

„Žalgirio“ košmaras tęsiasi – pralaimėtas septintas Eurolygos susitikimas iš eilės

Sveikatos apsaugos ministerija nusprendė, ką daryti su sutaupytu milijonu

Po „Achemos“ incidento aplinkosaugininkai skelbia pirmuosius tyrimų rezultatus

Valdantieji persigalvojo dėl taršių automobilių mokesčio įsigaliojimo

Kauniečiai kviečiami užsukti į kalėdiniu laikotarpiu įsikūrusį atrakcionų parką

Socialdarbiečiai išsirinko naują partijos simbolį

Didelė avarija greitkelyje: eismas sustojo (atnaujinta)

Įspėjimas vairuotojams: spūstis gali formuotis dar kelias valandas

Lietuvos geležinkeliams - malonė dėl traukinių pritaikymo neįgaliems

Už Vilniaus centrinį paštą pasiūlyta rekordinė suma, Kauno pašto pardavimas sustabdytas