Telekomunikacijų ir rinkodaros specialistas Liudvikas Andriulis praėjusiais metais Kaune buvo keturis kartus. Jo teigimu, tai – tik gerai dirbančios Kauno viešųjų ryšių komandos nuopelnas. Paskutinis darbas – sostinės gimtadienio vakarienė Kaune – šeštadienį turėtų čia turėtų vėl pritraukti gausų būrį vilniečių.
„O kaip reikia padaryti, kad visą Lietuvos įvaizdžio, brandingo ir promo reikalą su visu ketvirtos vėžio stadijos Turdepu atiduoti ekskliuzyviai Kauno PR komandai? Nes tie jaunuoliai sėja globalaus lygio marketinginę velnio sėklą ir šiandien, turbūt, yra geriausia marketingo komanda Lietuvoje.
Aš nesu tyrimo imtis, bet jei ne jų pernai žiemos kampanija, pakvietusi aplankyti Kauną, Kaune 2017 būčiau buvęs nulį kartų. Buvau 4 kartus. Marketingas veikia toliau, nei atrodo – po 6 mėnesių, vasarą, po skrydžio per Kauną ne namo myniau, o Medeiną pasikviečiau ir viešbutį pasiėmėm.
Kai skridom į JAV iš Kauno – vėl pasiėmėm extra dieną Kaune. Gyvenime nebūčiau sugalvojęs, jei nei tų veikėju gudrus marketingas, ištraukęs iš mano kišenės kelis šimtus eurų už atsigavusio Kauno pamatymą.
There’s more – mano vaikai mano, kad Kaunas yra cool. Mano vaikai nori į „Megą“. Grigalevičiaus schema neš Kaunui pinigus ir po 20 metu, kai tie važiuos mergų į atsigavusį Kauną. Nes kažkada tėvas parodė, kad cool. Jie gerai dirba ant longtermo.
Seriously.“
L. Andriulio „Facebook“ paskyros tekstas