Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” kuria naują Verslo klientų aptarnavimo centrą Kaune. Planuojama, kad centre dirbs per 20 specialistų, kurie verslo klientus aptarnaus telefonu bei raštu, atsakinės į klientų klausimus, užduotus „Tele2“ savitarnos sistemoje.
[galerija kiek=”12″]
Kaune šiuo metu veikia 4 privačių klientų aptarnavimo salonai ir 1 verslo klientų aptarnavimo salonas. Naujasis Verslo klientų aptarnavimo centras bus pirmasis Kaune, jis aptarnaus operatoriaus klientus visoje Lietuvoje.
„Dėmesį į atsinaujinantį Kauną atkreipia vis daugiau verslo, pastebinčio mūsų veržlaus miesto privalumus. O atkreiptas dėmesys vis dažniau virsta sprendimais investuoti mūsų mieste. Kiekviena Kaune naujai sukurta darbo vieta man yra pati puikiausia naujiena. Pokyčius išgyvenančio Kauno ir „Tele2“ vertybės yra labai panašios – kauniečiai yra drąsūs priimdami iššūkius, atviri, nuoširdūs ir labiau mėgsta veikti nei kalbėti. Todėl neabejoju, kad Kaune veiksiantis kompanijos padalinys veiks kaip šveicariškas laikrodis“, – sakė Visvaldas Matijošaitis, Kauno miesto meras.
„Iki šiol visi nacionaliniu mastu veikiantys padaliniai buvo įsikūrę sostinėje. Kaune atidaromas padalinys yra pirmasis mūsų verslo klientų aptarnavimo centras. Naujas centras mums labai svarbus, nes užtikrinsime aukštą aptarnavimo kokybę. Stengsimės iki atidarymo surasti reikiamą specialistų skaičių, kad nuo pat pirmų dienų centras veiktų pilnu pajėgumu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Naujasis Verslo klientų centras duris atvers kovo mėnesį, įmonė darbuotojų pradeda ieškoti jau dabar.